Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bestelling lingerie: fout gebeurd

  2-7-2007 12:48:31
Dag iedereen!

Wou even mijn frustratie kwijt.. Het moet er even af. Eind mei heb ik een perfect setje lingerie gevonden in de inno zaak in Sint-Niklaas (Simonne Perele). Het zat perfect, zonder bandjes, kortom alles wat ik nodig had... Enkel: het was niet de juiste kleur. Dus ik bestel het setje in mijn kleur voor onder mijn kleed.. Dat ging een weekje duren.

Nu, 6 weken later, heb ik nog steeds niets gehoord van hen. Dit weeekend heb ik gebeld naar Inno om te vragen of mijn setje al daar was..

Wat krijg ik te horen: Dat er een fout gebeurd is bij de bestelling, er is niets in stock, en ik moest maar uitkijken naar iets anders. Ik trouw op 01 september.. Maar vond het zo ongepast van deze mensen om dit zomaar eventjes mede te delen, en zelfs even iets laten weten aan mij was hen te veel blijkbaar...

Teleurstellend eh :-/ het moest er even af :-)

Lieve groetjes
Marijke

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 918


melissa
20-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 21:02:13

hallo
heb ook zo een miserie. ik trouw binnen 18 dagen en ik heb nog altijd mijn lingerieset niet die ik besteld heb in de inno in Brugge. Ik ben zaterdag nogmaals langsgeweest en ze zeiden dat ik beter naar iets anders op zoek ga omdat het ten vroegste maar binnen 14 dagen zal binnen zijn. Nooit koop ik daar nog iets. ik vind dit echt niet kunnen.

groetjes melissa
20.07.2007



Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik3-7-2007 8:18:51

Ja bij inno kunnen bestellingen inderdaad lang duren. Ik heb er ooit eens een lederen bandje voor mijn uurwerk besteld. Initieel ging dit 6 weken duren, uiteindelijk heb ik er 6 maanden op moeten wachten. Wanneer dat gaat om een uurwerk is dat niet zo onoverkomelijk, maar als een huwelijk voorbij is, zijn ze te laat hé!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...