Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Is 150 personen op de receptie veel?????

  2-7-2007 10:47:30
Hallo,

Vinden jullie 150 personen op de receptie veel? Wij hadden eerst maximum 120 mensen voorzien, maar mijn vader wilde nog graag wat mensen uitnodigen. Plaats is er genoeg, maar ik vraag me af of het voor ons niet te veel zal worden. Onze receptie duurt anderhalf uur. Er zijn nu 153 personen die bevestigd hebben. Ze konden reageren tot 1 juli, dus veel zullen er hopelijk niet meer bij komen. Maar dat wil zeggen dat we minder dan een minuut hebben om eigenlijk tegen iedereen iets te zeggen. Is dit weinig. Ik ben er echt wel een beetje bang voor. Het zijn vooral kennissen van mijn vader die ik wel allemaal ken, maar mijn man kent hen niet. Dus vooral hij vindt het erg. Ik ken de kennissen van zijn ouders wel omdat ik bij hem ben gaan wonen en mijn ouders wonen redelijk ver weg (100 km).
Wat vinden jullie??

Groetjes

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 844


Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 10:57:36

Hey,

Wij hebben net als jou 150 (enfin, 147) mensen op onze receptie die anderhalf uur zal duren. Maar zoals je zegt, heb je dan maar een minuut om iedereen te groeten. Zo had ik het nog niet bekeken. Och, we zien wel hoe het loopt... Niet stressen!

Groetjes,
fieke
7/07/2007



Freya
11-8-2007
 Meld misbruik2-7-2007 12:09:51

wij hebben 220 genodigden, dus voor mij is 150 personen niet veel :o)

Groetjes
Freya



Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik2-7-2007 12:36:02

Hey,

We zullen er rond de 400 hebben. Dus 150 lijkt me ook niet veel.

Groetjes
Sophie



Lien
21-7-2007
 Meld misbruik3-7-2007 10:22:45

Wij hebben er maar 50 (onszelf, broers, zussen, ouders... inbegrepen) en zijn dan weer ongerust dat dat te weinig gaat zijn :-)

Ik denk dat het vooral je ouders zijn voor wie het misschien vervelend is dat ze niet met iedereen kunnen praten. Maar als ik naar een huwelijksreceptie ga, dan zie ik toch vooral dat het koppel aan de ingang staat handjes en kussen te geven van het begin tot het einde... Veel babbelen zal je inderdaad niet doen, maar aangezien het vooral vrienden van je ouders zijn en niet die van jou, is dat toch ook niet zo erg?

lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...