Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking eretafel

  1-7-2007 12:03:33
Hallo,

kan iemand me vertellen hoe de plaatsen aan de eretafel worden toegewezen?

dank, amber

Amber
13-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 824


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik1-7-2007 13:49:57

hey
ik heb ze juist gemaakt. bij ons zitten ouders en grootouders mee aan tafel, samen twaalf personen. ik heb telkens onze ouders naast ons gezet en dan de grootouders verdeeld naargelang ze overeenkomen (iedereen komt met iedereen overeen maar ik heb bv mijn ventje zijn peter naast mijn vader gezet en mijn peter naast ventje zijn vader omdat die graag babbelen)
gewoon beetje zien wie graag bij wie zit zou ik zeggen. de eretafel krijgt toch de ganse avond 'bezoek' denk ik of loopt rond dus...

succes
sas677



An
16-6-2007
 Meld misbruik1-7-2007 16:16:18

Hey
De belangrijkste plaatsen zijn die van jullie en de ouders, de rest mag je vrij kiezen. Normaal is het bruid & bruidegom naast elkaar,dan de vader van de bruid naast de bruid en dan de moeder van haar en omgekeerd voor de bruidegom.
groetjes en geniet ervan, het werd mij ook altijd gezegd,maar het is waar: voor je het weet is de dag om!
(ondertussen 15dagen getrouwd!)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...