Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke ideetjes

  30-6-2007 18:04:27
Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar leuke ideeen om onze huwelijksdag op te vrolijken. Het kan gaan om iets leuks voor tijdens de misdienst of voor het misboekje of de bedankjes,...
Ik zou er graag 1 of 2 dingetjes tussen willen die iets of wat origineel zijn.
Mijn vriend zijn broer trouwt namelijk 3 maand voor ons en we willen graag iets doen dat wat anders is, kwestie van wat onderscheid te maken.
We hebben wel een paar ideeen maar toch zijn alle suggesties welkom.

Bedankt
Maartje

Maartje
13-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 822


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik30-6-2007 19:13:08

Hey,

Wij hadden aan de kerk een jeneverkotje staan. Dat vonden de meeste mensen wel tof en zo blijft iedereen na de kerk ook wat napraten.

Als 'menukaart' hadden wij kleine kadertjes op schildersezeltjes. Ons thema was kleuren en per tafel had het menu een andere kleur.
De koppels mochten dit meenemen en kunnen er nu achteraf een foto van ons insteken.
De naamkaartjes (ook kleur per tafel) hadden we met kleine wasspeldjes vastgemaakt aan de glazen.
In de bloemstukjes zaten stokjes verwerkt in een bepaalde kleur per tafel en tijdens de tafelafroeping werden er liedjes met die bepaalde kleur in gespeeld.

Tijdens het avondfeest hebben wij gebruik gemaakt van glow sticks. Ik heb een hekel aan het zwaaien met servietten en vond dat wel een leuk alternatief.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Groetjes, Sissi



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik30-6-2007 19:16:24

Hey Maartje,

Je kunt altijd iemand laten komen zingen in de mis, dat geeft toch dat ietsje meer dan een cd'tje. Onze misboekjes zijn vierkant in plaats van een dubbelgevouwen Din A4 formaat. Het boekje wordt aaneen gehouden door verschillende lintjes die ik in de Ava gekocht heb.

Bij het buitenkomen kan je in plaats van de kindjes zakjes snoep te geven een ijskar laten komen, zo'n ijskar kost ongeveer 120 €.

Voor de feestzaal heb ik weinig ideetjes. Wij hebben de DJ gevraagd om bij de start van dansavond iedereen op de dansvloer te vragen (hopelijk dat er velen dat effectief gaan doen) en dan als iedereen er staat valt plots het licht voor een paar seconden uit. Geroezelmoes alom denk ik en ineens een bangelijke dansplaat op en ik hoop dat iedereen het leuk zal vinden en uit de bol zal gaan.

Wat je ook kan doen is vragen aan de uitbater van de feestzaal of één van de obers een act wilt doen. Bij één van ons bedrijfsfeestjes hebben ze een "zatte" ober genomen, een man van leeftijd, de één vond dat totaal niet kunnen voor een feestzaal met naam en faam en een andere groep had onmiddelijk medelijden met die man, oud en waarschijnlijk niet meer aan werk geraken en zo, achteraf bleek het allemaal opgezet spel te zijn en iedereen vond het schitterend.

Ik hoop toch dat jij hier iets leuk tussen vond.

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...