Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnen locatie

  29-6-2007 22:26:11
hallo weet er iemand ergens een binnen locatie waar we eventueel fotos zouden kunnen trekken wij wonen in HAM tegen leopolsburg,balen,tessenderlo,beringen wij trouwen de 07/07/07 maar het zal waarschijnlijk regen,dank u

fabienne
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 742


Ellen
2-6-2007
 Meld misbruik29-6-2007 22:53:55

Hey,
Ikzelf ben van Tessenderlo en ben gehuwd op 2 juni. Wij hadden heel veel geluk met het weer, en zijn buiten foto's kunnen gaan nemen. Wij zijn naar het begijnhof en het station in Diest geweest. Onze fotograaf had voorgesteld om bij eventueel regenweer naar het militair domein in Schaffen te gaan, en daar foto's in een hal te nemen. Wij hebben het geluk gehad dat dit niet nodig was.
Ik zal duimen voor goed weer. Succes nog met de voorbereidingen en geniet van jullie dag!

groetjes Ellen
http://ellenjo.bruiloftsite.nl/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...