Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums van onze ventjes

29-6-2007 20:24:47
Hoi iedereen,

ik had nog niet echt bij d kostuumkeuze van mijn ventje stilgestaan, maar vandaag is het heel erg snel gegaan! We wilden gewoon eens gaan rondkijken, maar na 3 winkels waren we erg teleurgesteld! Zo weinig naar onze smaak, we werden bijna wanhopig. Maar toen belande we bij Linx in Hasselt en daar werden onze oogjes echt wel groot; zoveel keuze!

We zochten 3 kostuums uit die we erg mooi vonden; 2 bruine en 1 totaal iets anders! In die bruine zag hij er nogal verkleed uit, niet echt hem, maar het derde was een speciale kleur: groen met een zwarte schijn en een rode gilet met zwarte schijn! En mooi dat ie er mee stond. We waren er alletwee echt weg van, haalt Tuur er nog bijpassende schoenen bij (kleur speciaal afgestemd op het kostuum!) en het plaatje was kompleet.

MAAR dan kwam de totaalprijs: 1754€ !!!!!!! (vest, heemd, broek, gilet, stropdas, pochet en schoenen) We vielen bijna van onze stoel af! We hadden gedacht rond de 800€ te spenderen, maar dit was meteen het dubbele. Het is een kostuum van het merk Archetipo. We hebben besloten het toch te nemen omdat het echt heel erg mooi was en het voorschot van 800€ is betaald.

MAAR nu begint bij mij de twijfel toe te slaan, gaat het echt wel mooi bij mijn kleedje gaan? Tuur zegt van wel en we hebben er wat stof naast gehouden (chapagne met goud). Hebben we niet te veel uitgegeven? We letten erg op al onze uitgaven, en nu ineens zo'n smak geld! Mijn kleedje heeft maar 900€ gekost. Tuur verzekerde me dat een bruidskostuum toch altijd tussen de 1000 en de 2000€ kost.

Hoeveel kost het pak van jullie ventjes? Zijn er nog bruidegoms met een pak van Archetipo?

Groetjes,
een nerveuze bruid, Mara

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 385

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik29-6-2007 20:45:11

hey
dat is inderdaad wel heel duur, zal hij het nadien nog dragen? Dat is het voordeel van een bruidswinkel daar vroegen ze eerst welke prijsklasse we in gedachten hadden en de duurdere kleedjes lieten ze niet zien.
Mijn vriend heeft een gewoon pak, ik geloof dat het max. 300 euro heeft gekost.

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 21:12:40

We zijn naar een bruidswinkel gegaan, maar die verkopen maar 1 merk, en al die kostuums zijn in dzelfde prijsklasse. Ik had gedacht dat het wel rond de 1000€ zou zijn, maar dit is wel nog een beetje meer.

Hij kan alle onderdelen nadien nog los dragen. De vest en de schoenen gaan heel erg mooi met een jeans. Het hemd kan hij ook gewoon zo afdragen. Alleen het gilet zie ik hem niet echt meer aandoen. Hij doet wel graag een mooie gekleede vest aan dus die denk ik dat hij wel nog goed gaat afdragen.

Mara

an
28-7-2007
 Meld misbruik29-6-2007 21:14:46

Dag Tamara,

Het kostuum van mijn toekomstige kost ook meer dan mijn kleed! Ik was ook geschrokken van de prijs. Het kostte ongeveer 1200 euro maar dan wel zonder schoenen erbij. Ik mocht er niet bij zijn toen hij en zijn ma gingen kiezen (maar hij heeft zijn mond niet kunnen houden en ik heb een foto in een boekje gezien). Ik betwijfel of hij de gilet en das nog veel zal dragen achteraf en dat vind ik toch spijtig maar ik vind het voor de rest heel mooi.
Als jij het in de winkel zo mooi vond, dan weet ik zeker dat je het de volgende keer nog steeds even mooi zult vinden. En het past ongetwijfeld goed bij je kleed (hoe kan het anders als je stukje stof had!).
Pieker niet te veel over de prijs. Je hebt een voorschot betaald omdat het op dat moment het juiste leek.

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik29-6-2007 22:29:50

Hallo,

mijn vriend heeft een kostuum gekocht (broek en vest) in beige-bruin voor rond de 200 euro. Hij staat er prachtig mee en is helemaal zijn ding. Vooral mijn vriend zelf wou hier niet teveel geld aan uitgeven omdat hij bijna nooit een pak draagt. Nu heeft hij er toch één gekocht en het is er één dat feestelijk is voor die dag en hij toch kan afdragen. Hij gaat nu in de solden nog op zoek naar een hemd, das en schoenen. Hij zou zich niet gevoeld hebben om er zoveel geld aan uit tegeven. Maar dat is iedereen zijn keuze, je moet gewoon je hart volgen en doen waar je je het best bij voelt.

Groetjes,
Isabel
110807

didin

Meld misbruik30-6-2007 9:07:10

OK, toegegeven, dit is echt wel waanzinnig duur maar dat van mijn toekomstige heeft ook 1300 euro gekocht dus ik mag er niets van zeggen ;) Schandalig eigenlijk maar ja, ik troost me met de gedachte dat hij het nog vaak kan dragen (en nog vele jaren) in tegenstelling tot ons kleed. Maar eigenlijk is het degoutant dat er zo'n prijzen woekeren voor een stuk stof.... Soit, denk er niet meer te veel over na want het is nu betaald. Geniet ervan! x

s
1-6-2007
 Meld misbruik1-7-2007 14:45:19

Hey,

Onze uitgave voor bruidegom:
Kostum Hugo Boss: 296 (solden-oorspronkelijk 500)
Retouches kostum: 24
hemd Armani: 185
das: 20
riem: 14 (solden)
manchette: 22
onderbroek: 22
schoenen ambiorix: 150 (solden-oorspronkelijk 190)

Ik vond dat best wel kunnen. Alleen 185 euro voor het hemdje vond ik erg duur.
Ondertussen heeft hij alles in andere combinaties al eens aangedaan.

Groetjes, Nieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...