Terug naar overzicht
Hey Tania!proficiat! en chapeau voor je doorzettingsvermogen! 7 jaar :-) ik doe het je niet na!Geniet er maar van, beetje luieren zal je inderdaad goed doen!Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn laatste examen gehad van volwassenonderwijs (lerarenopleiding, begonnen tijdens mijn graduaat-studies), ik werk voltijds, maar nu studeer ik 2de keer af :-) ben wel blij, ook al ga ik niet direct iets in die sector gaan doen, toch heb ik iets achter de hand...Groetjes en geniet van je welverdiende verlof zou ik zeggen!Nathalie07/07/07http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/
Dag TaniaGeniet van je vakantie, na 7 jaar studeren heb je het verdiend!Ik heb morgen nog mijn thesisverdediging en dan ben ik er ook (hopelijk voor altijd)vanaf.Vanaf volgende week kunnen we dan beginnen met onze zoektocht naar een fotograaf. kijk er al naar uit om met al die voorbereidingen te beginnen:-)GroetjesMarleen30/08/08
Tof voor je! Ben blij te horen dat er nog mensen examens hebben moete combineren met trouwvoorbereidingen. Ik werk voltijds en volg nog volwasseonderwijs om op te klimmen in diploma. Het was supedruk, maar kreeg eergisteren mijn uitslag en ben geslaagd... en natuurlijk dolgelukkig! Nu op naar den trouw hé :-)groetjes Jotje