Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"1000 zonnen en garnalen" - 7/07/2007

  29-6-2007 14:27:50
Hey meisjes,

Vandaag heb ik voor de 2e keer iemand aan de lijn gehad van "1000 zonnen en garnalen".

Ze hadden me eerder deze week als eens gebeld om te vragen of we het niet zagen zitten dat ze ons de dag van ons huwelijk zouden volgen om een reportage rond 7-7-7 te maken. Blijkbaar zijn wij het 7e koppel dat trouwen die dag en is onze burgemeester dan juist 7 jaar burgemeester.

Ze vroeg me of 7 een speciale betekenis heeft voor ons en of wij werken met iets i.v.m. 7 voor ons huwelijk. Ik heb daar uitgebreid op geantwoord en zag dat meteen goed zitten, maar was bang dat ik te enthousiast zou zijn, en dat mijn ventje er moeilijk zou over doen. We hebben namelijk een redelijk strak schema af te werken die dag en dat heb ik ook aan die dame aan de lijn uitgelegd. Ik heb gezegd dat als we voor hen tijd moeten vrijmaken, dat het moeilijk zal worden, maar als ze gewoon van plan zijn ons te volgen, dat ze dan zeker welkom zijn.

Ze zou nog eens met de regisseur bespreken hoe hij het juist zag en zou me terugbellen indien de interesse dan nog altijd aanwezig was.

Mijn ventje was (raar maar waar) heel enthousiast en hoopte dat ze zouden terugbellen. En bij deze kreeg ik vanmorgen een telefoontje om te vragen of we nog steeds geïnteresseerd waren om ons te laten filmen gedurende de hele dag.

En ik heb 'ja' gezegd! Dus binnenkort zien jullie ons op TV! Ze hebben me gezegd dat ze ook zouden proberen ons een DVD'tje te bezorgen met alle mooiste momenten erop. Leuk hé.

Zijn er nog mensen hiervoor gecontacteerd?

Vele groetjes,
Fieke
nog 8 dagen...

Fieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 780


Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik29-6-2007 14:31:26

Waaw Fieke!!!

Gij hebt echt geluk he :-) Mij hebben ze niet gebeld ;-) Alleh ik ben blij voor u!!!

Wat een super-extraatje op je huwelijksdag!

Laat me weten wanneer je op tv komt.

Groetjes,
Nathalie



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik29-6-2007 14:45:04

Thanks, Nathalie! Na al dat ongeluk mag er ook wel eens even klein gelukje tussen zitten hé! ;-)

Ik zal zeker hier op de site zetten wanneer het op TV komt dan (enfin, als ik niet op huwelijksreis ben dan).

Ik zal aan mijn ouders dan moeten vragen om het op te nemen...

Greets!
Fieke



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 16:56:54

Hey Fieke, dit is echt super he.
Ik kan geloven dat jullie in de wolken zijn... Is wel iets speciaal he !

Geniet ervan en laat ons zeker iets weten he...

Geniet ervan !

Sarah
15*09*07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...