Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf gezocht!

  29-6-2007 13:00:49
Hey iedereen,

Wij zijn van Heist o/d Berg en zoeken nog een betaalbare videograaf voor ons huwelijk op 15 september 2007. Misschien wel wat laat maar we wilden eerst geen videograaf nemen, maar we zijn van gedacht veranderd.

Als er iemand één weet of ben je zelf een videograaf laat dan aub iets weten.

Alvast bedankt!

Wendy & Sven
15/09/07

wendy
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2011


Petra
29-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 13:36:11

Hallo Wendy,

Een fotograaf had ik je kunnen aanbevelen, een videograaf dat gaat moielijker zijn...Proficiat alvast met jullie trouw! Wij wonen dicht bij jullie dan ik ben van Bonheiden, mijn vriend van Putte. Hoe verloopt de trouw bij jullie?
Als ik iemand weet stuur ik het je door op het forum!

Groetjes Petra
29/09/07



wendy
15-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 13:55:53

Hey Petra,

Ja het is misschien al wa laat maar ja, je weet nooit he :-)
Een fotograaf hebben we al lang, maar uit nieuwsgierigheid, wie zou je me dan aanraden? :-)

Bij ons verloopt alles heel vlotjes. Alles rustig aan. Het word nu wel tijd zenne want zo 2 jaar op voorhand ten huwelijk gevraagd worden is wel lang. Maar we hebben zolang gewacht om nog wa te sparen.

Allez we zijn van elkaars buurt en trouwen allebei in september, das wel leuk om is te horen. De meeste bruidjes hier zijn van verder weg he.

Hoe staan de voorbereidingen bij jullie?

Groetjes
Wendy



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 14:05:13

Hallo Wendy,

Wel wij hadden eerst Bordo uit Bonheiden, maar die vroeg voor de wet, kerk en twee uur reportage vrij veel vond ik. Die wij nu hebben komt voor de wet, kerk, natuurreportage en nadien ganse dag tot 's morgends en voor maar iets meer voor de prijs! Dusja dat was snel beslist. Wij hebben Werner Verbeeck uit Putte, die maakt ook mooie foto's. En jullie?
Ja, da's waar vele komen van Oost of West-Vlaanderen of Nederland :-)

Groetjes Petra



wendy
15-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 14:19:38

Wij hebben gekozen voor alfo (neujens) uit Nijlen. Ook wel vrij duur maar de voorbeelden die we gezien hebben die sprongen er wel echt uit tegenover de anderen.

Die van ons blijft wel niet zo lang dan die van jullie. Das wel tof dat die zolang blijft. Bij ons is het tot ongeveer 19.00u dan is onze viering gedaan.

Groetjes



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik29-6-2007 14:27:56

Hey,

Probeer eens Mario Van Steelant, wij spreken binnenkort eens met hem af. Hij is van Waasmunster, maar ik denk wel dat hij tot bij jullie ook komt... vragen kan geen kwaad. Als je in de vorige topics zijn naam zoekt, vind je zeker ook zijn emailadres staan.

Ik woon nu sinds bijna een jaar in Liedekerke, maar ben eigenlijk van Steenokkerzeel, dus niet zo heel ver weg van jullie.

Nog veel succes,

Tania



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 14:36:20

Hey,
Wij trouwen 22 september en heb deze week videograaf bevestigd. Wij hebben Mario Van Steelant genomen, was 2 weken geleden ook op trouw van vriendin. Niet te duur en mooie voorbeelden gezien.
Mieke
22/09/2007



Els
22-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 15:30:11

Wij hebben Videography uit St. Niklaas. Die komt 24u filmen, je krijgt achteraf 5 DVD's. Vond de prijs ook in orde, gezien de kwaliteit van de DVD's die we (volledig vrijblijvend) bij hem gaan bekijken zijn. En hij vraagt geen verplaatsing, prijs is all in.

Els
22/09/07



FILIP

 Meld misbruik29-6-2007 16:09:20

Beste windy kijk hier eens op deze site bij F.D.VIDEOPRODUKTIES, ik werk in alle vlaamse provincies u kan via deze site mijn website bekijken.
Met vriendelijke groet,
filip



Els
18-8-2007
 Meld misbruik29-6-2007 17:05:29

Volgens mij is er in de Lostraat in Heist od Berg een videograaf. Er hangt een uithangbord, vlakbij Verlinden-Tubbackx. Geen idee van de prijzen. Veel succes!



Ellen
2-6-2007
 Meld misbruik29-6-2007 17:20:59

Hey,
Wij zijn getrouwd op 2 juni, en hadden Focus video uit Tessenderlo. De dvd is echt prachtig. Ze waren er bij van 's morgens bij de kapper, tot 's avonds op het avondfeest. Heel leuk om die beelden achteraf te bekijken.
Ik ben trouwens afkomstig van Itegem, maar woon nu in Tessenderlo.
Hun website is http://www.focusvideo.be/index.htm

Groetjes Ellen
http://ellenjo.bruiloftsite.nl/index.php



Theo

 Meld misbruik29-6-2007 20:09:35

Bericht verwijderd door de redactie



Jan

 Meld misbruik29-6-2007 23:49:23

Theo is ... aan het liegen, want hij is voor zichzelf reclame aan te maken. Misschien kan hij niet lezen, maar toch nog eens de tekst bovenaan dit forum herhalen:

Gebruik van het forum.
Het forum mag enkel gebruikt worden om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers. Handelaars die betalend adverteren op deze website mogen het forum gebruiken om hun producten en diensten te promoten, maar dit enkel als antwoord op een vraag gesteld door een gebruiker. Niet betalende handelaars die reclameberichten plaatsen op het forum zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht. Onder reclameberichten wordt verstaan elk bericht die producten en / of diensten promoot, ongeacht of deze gratis dan wel betalend aangeboden worden of worden aangeboden door een vzw, inclusief het plaatsen van een hyperlink naar of het verwijzen naar websites met een commercieel karakter. WijTrouwen.com zal melding geven aan Economische Zaken indien er een vermoeden bestaat dat iemand producten of diensten aanbied in 'het zwart' of in strijd is met de wet op de handelspraktijken.

Stop de sluikreclame en leer je houden aan wat er gevraagd wordt!



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik1-7-2007 12:30:55

Hey,

Was het nog vergeten te vermelden, Mario Van Steelant die vroeg 450 euro voor de hele dag. Zo heb je een idee he...

Succes nog,
Tania



Theo

 Meld misbruik2-7-2007 17:57:18

En de JAN van ERNA is jaloers,
hier staat duidelijk:
Als er iemand één weet of ben je zelf een videograaf laat dan aub iets weten.
Dus Wendy en Sven vragen duidelijk: Of ben je ZELF een videograaf.
De klant vraagt het zelf.
Beste Jan,ik geloof niet dat jullie veel werk hebben.
Theo




Rogier

 Meld misbruik31-7-2007 18:42:46

Ik kan je hier wel bij helpen.

Je kan me mailen op rogier.van.de.weerd@telenet.be



Bart

 Meld misbruik4-9-2007 11:34:27

Kijk eens op www.videowaasland.be .


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info