Terug naar overzicht
Ik haal mijn schoenen in een andere winkel. Ik heb een klein stukje stof dat ik dan meeneem voor de kleur. De prijs van die jurken kan ik helaas niets over zeggen.Schoenen koop ik bij Van Loock in Zandhoven. Daar schijnen ze een mega collectie te hebben.
Bij mij komt alles idd van dezelfde winkel; kleed, schoenen, stola, juwelen. Alles samen kostte €2500. Mijn jurk alleen is €1800. En het is er eentje die veel gepubliceerd wordt. Maar ik denk ook wel één van de duurdere...Els22/09/07
Mijn jurk is de eerste op de website van Linea Raffaelli en kostte 1250euro met retouches.Schoenen, juwelen etc heb ik nog niet gekocht. Ik vind de juwelen van Linea Raffaelli wel mooi, maar denk dat die wel duurder zijn dan in een 'gewone' winkel. Ik ga eerst wat rondkijken of ik ergens anders iets vind. Schoenen vind ik moeilijker. Je hebt wel winkels (zoals Gabrielli in Roeselare) waar ze heel veel bruidschoenen verkopen, dus veel meer keuze dan de meeste bruidsklerenwinkels.Hoop dat je je jurk vindt!!Elke
Ik heb ook een jurk van Linea gekozen, maar alleen die kocht ik in de winkel. Die kostte 1400€. Mn schoenen heb ik toevallig gevonden vorige winter in Brantano. En lingerie in een gewone lingeriewinkel. Ik ben nog op zoek naar de juwelen die erbij passen...Mijn vriend gaat zijn kostuum huren.groetjes en veel succes!Nele
ik heb de juwelen van linea r ook genomenik dacht dat ze vreselijk duur zouden zijn maar integendeel: ik heb een armband iets van een 50/60 euro betaald, de oorbellen 20!denk dat de ketting iets van maximum 100 euro was...dus zeker een aanrader!groetjes!anja