Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 witte duoparaplu's voor suite te koop

  29-6-2007 9:42:07
Hallo bruidjes,
na 7maanden getrouwd te zijn en al 6maand zwanger van een tweeling! verkoop ik nu mijn 5 witte duoparaplu's voor de suite.
Ik heb ze niet moeten gebruiken, dus ze zijn zelfs nog nooit geopend, er staat GEEN reclame op van een winkelketen ofzo en ze hebben een zwart handvat (recht, niet gekronkeld). Vraagprijs is 25€ en af te halen in Zaventem, Zottegem of we kunnen wel iets vinden.
Ik had ze gekocht zodat iedereen in mijn suite dezelfde paraplu zou hebben dat er geen kakafonie van kleuren op de trouwfoto's zou staan.
Wie geïnteresseerd is mag mij altijd mailen op dloveniers@hotmail.com
Groetjes,
Dominique

Dominique
25-11-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 841


annelore
24-8-2007
 Meld misbruik29-6-2007 12:52:41

hallo,

ik wil je even proficiat wensen met je zwangerschap
geniet er van
groetjes lore



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik29-6-2007 14:03:14

Hallo Lore,
heel erg bedankt, dat doet plezier.
Wou ook aan iedereen laten weten dat de paraplu's ondertussen al de deur uitzijn.
Dominique



didin

 Meld misbruik30-6-2007 9:09:38

Van waar kwamen die paraplu's en wat hebben ze gekost? Spijtig dat ze al weg zijn :(


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...