Nu Online
Momenteel zijn er 370 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan alle trouwers van 07-07-07

28-6-2007 22:34:23
hello,
iedereen begint zich stilletjesaan zorgen te maken over het weer op die dag... ik ook natuurlijk... maar dat is nu echt wel het enige wat we niet in de hand hebben...
We kunnen alleen met zijn allen duimen dat het een STRALENDE dag zal zijn...
Ik zou me nu alvast nog niet te veel zorgen maken over de mogelijke weersvoorspellingen van die dag!!!

lies
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 739

Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 22:57:27

Hallo,
Ikzelf trouw ook op die dag en heb al eens naar het weer gekeken (10 dagen verder) en daar zeggen ze me dat de kans op neerslag op onze dag 35% is en max temp 21 graden, kan je niet echt op voortgaan maar het is toch al iets he.
Keep on smiling, ons dagje zal het in ieder geval niet verpesten...
Mijn duimpjes staan al in positie
Groetjes
Mieke

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik29-6-2007 12:50:43

Don't worry girls, ik heb altijd geluk met weer als het er op aankomt, zon zullen we hebben! :-)

Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik29-6-2007 14:32:50

ik was net ook alle weersites aan het zoeken achter het weer van die dag maar ik heb maar gezien tot donderdag en dat was niet zo best...
doen jullie iets extra over jullie kleed? Ik vrees dat ik nogal koud ga hebben.

groetjes Natacha
07 07 07

Evi
7-7-2007
 Meld misbruik30-6-2007 13:14:21

Ik ben ook stilletjes aan het hopen op droog weer, het hoeft voor mij niet echt warm te zijn, als het maar droog is!
Alhoewel ik ook wel vrees dat het frisjes gaat zijn met die blote schouders :-)

We duimen met z'n allen op goed weer hé!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...