Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ben zo blij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28-6-2007 22:13:23
Hoi dames,

heb net mijn proefkapsel en -make-up gehad en ben zo enorm content van het resultaat! Het was nog maar een oefensessie, dus het zat nog niet 100%, maar ik ben er zeker van dat Filip het op 15 september piekfijn in orde brengt!

Ik was wat bang dat ik niet zou uitgelegd krijgen wat ik met mijn make-up wou, maar Filip wist meteen wat ik bedoelde.

Voor de mensen uit mijn buurt: Dilio-elegance is een echte aanrader; vestigingen in Sint-truiden, Diest, Tienen en Hasselt!!!

Groetjes, Mara

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 236

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 23:15:23

Hey Mara,

Het belangrijkste is dat jij blij bent met de resultaten.

De foto's die je hebt doorgestuurd waren echt beeldig!! Echt sprookjesachtig.

Go girl!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 12:57:01

Fijn voor je dat het was zoals je wilt. Ik heb vorige week ook proefmake-up gedaan en was zelf zeer content. Ook mijn moeder vond het prachtig. Alleen komt mijn aanstaande thuis en zegt: wat zie jij er opgedirkt uit.

Toen was ik dus in mineur. Ik laat het daarom nog een keer opzetten. De ogen en lippen zijn perfect, dat kan echt niet beter, maar de foundation kan wel iets minder.

Groetjes!!

15 september dat schiet ook al op. Wij de 8ste en ik ben echt al af aan het tellen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...