Terug naar overzicht
Hey!Ik heb een feestelijk vrolijk kleedje gekocht uit de wintercollectie van Kaat Tilley. Oorspronkelijk koste het 740, maar ik heb 370 betaald in de winter solden.Het kwam helemaal niet uit de bruidscollectie.Het zijn nu Solden dus wie weet vind je iets!Succes, Nieke
Hallo Natacha,Voor ons burgerlijk huwelijk had ik een leuk ensemble gekocht in een winkeltje in Leuven. Look heett het denk ik. Ik heb dat gekocht tijdens de solden in januari, maar het was natuurlijk wel al iets uit de nieuwe collectie :-)Het heeft met 150 eur gekost. En als ik de foto's zie van ons burgerlijk huwelijk vind ik dat ik dat eigenlijk ook best zou kunnen aandoen voor ons kerkelijk huwelijk, maar daar heb ik ondertussen al een andere jurk voor. Als je wil kan ik je wel een foto doormailen van wat ik aan had. Laat dan hier even je e-mailadres achter.Groetjes
Aangezien je in het Fabriekspand feest dacht ik dat je van de streek van Roeselare bent. (?)Ik zou eens naar de 'YZER' gaan in Ardooie (Stationsstraat 22). Normaal is het daar redelijk duur, maar nu in de solden kan je daar koopjes doen. Ik heb 2 jaar geleden daar een kleed gekocht voor de trouw van mijn zus. We zijn nu gaan kijken in de batjes en er hangen hele mooie, speciale linnen en andere kleedjes. Die vind je niet overal en je kan ze eventueel later nog gemakkelijk doordragen. Ideaal als je geen bruidskleed wil maar toch iets niet gewoons wil aanhebben. Misschien kan dit je helpen. Hopelijk vind je iets ! Laat maar weten.
Hey,Bij Sarah Pacini vind je mooie, originele en toch wel feestelijke maar doordraagbare kleren. En het zijn solden...Groetjes
Hallo,Voor mijn huwelijk op 4 augustus heeft mijn vriend zijn meter een kleedje gemaakt.Nagemaakt op een bestaand kleedje van mijn dat ik supergraag draag. En gemaakt uit een stof dat we in Maastricht op de markt hebben gehaald. Kostprijs 3 euro....We konden niet kiezen tussen de stoffen dus hebben we drie verschillende stoffen gekocht en maakt ze mijn drie favoriete kleedjes na. Kostprijs van de drie kleedjes samen is 12 euro. Veel plezier in je zoektocht.Gr. Miranda
Alvast bedankt voor de reacties! @marjolijn: We wonen in Torhout.Ik weet nog steeds niet goed wanneer ik nu het best ga. Ik ben bang dat als ik nu in de solden iets koop, ik er volgend jaar dan misschien niet meer zo goed in zal staan (beetje verdikt, beetje vermagerd) ... Langs de andere kant als ik langer wacht, ga ik dan mss met winterdingen zitten ofzo. Lastig!
Dag Natacha,Ik zou ook gaan voor iets laten maken. Dan heb je echt wat je wil, het hoeft niet veel te kosten en je bent1% zeker dat niemand hetzelfde aan heeft!Lien
Ik vind persoonlijk de collectie van Karen Millen heel mooi.Er is een winkel op de Meir in Antwerpen (heel int begin op een hoek aan een soort van pleintje, schuin over één van de H&M's).Daar zitten jurkjes tussen van rond 250€ bvb, ook andere dingen dan jurkjes.Ik ben helemaal weg van haar schoenen (heb al drie paar gezien over een paar maand die ik heel leuk vind). Nu in de solden wil ik ook nog es gaan kijken (niet om in te trouwen dan voor mij), ev voor de dag na de trouw of om op huwelijksreis te gaan.Tintoretto kan ook een idee zijn, maar heb geen gedacht vd prijzen.Veel succesPatricia01/08/2008