TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
freddy
|
28-6-2007 20:29:46
Hey Marijke,
In de parochiezaal van Meerhout was Traiteur Saelens van dienst. Zonder twijfel een van de beste traiteurs die ik als videograaf in de kempen tegenkwam. Uiterst verzorgd, buffetten fantastisch versierd en heel heel lekker. Bovendien niet zo zo naar ik achteraf vernam.
Succes
Freddy
|
|
freddy
|
28-6-2007 20:31:40
oeps schrijffoutje
Ik bedoelde "niet zo duur naar ik achteraf vernam."
Freddy
|
|
Marjan
2-6-2007
|
29-6-2007 9:06:38
Wij hadden traiteur 'Het Genoegen' van Retie. Heel lekkere buffetten aan een niet zo'n dure prijs. Bediening, tafels zetten, tafelpapier, servietten, ... is allemaal inbegrepen in de prijs. Om een schattatie te geven: - tomatenroomsoep met balletjes + broodjes (opgediend aan tafel) - warm buffet: ribbekes, vispanneke, zalm in witte druivensaus, kipfilet, varkenshaasje, currysaus, provencaalse saus, peperroomsaus, frutjes, kroketten, puree - koud buffet: sla, tomaten, wortelen, komkommer, witte koolsla, tomate crevette, gerookte zalm, gerookte forel, gevulde eitjes, kippebilletjes, cocktailsaus, mayonaise, tartare, broodjes - dessertenbuffet: chocomousse, diplomate, rijstpap, speciaal gebak (speculaas, framboos, passievrucht), crème brulée, bruidstaart.
Dit alles voor een prijs van 21,20 euro per persoon. Dit is wel voor 250 personen.
Van te vore hadden wij een kleine 'receptie' en het fruitsap en de champagne hebben zij ook uitgeschonken en uitgedeeld, zonder meerprijs.
|
|
Ellen
28-6-2008
|
29-6-2007 12:28:19
Hallo Aangezien je een traiteur zoekt, doe je het feest ook ergens anders dan in een zaal? Wij zouden graag een tent in de tuin van mijn ouders zetten en ook een traiteur laten komen. Toevallig ook en alternatieve ceremonie? Groetjes, Ellen
|
|
Annelies
14-6-2008
|
29-6-2007 12:49:34
Traiteur Marc Truyens van salons de Limpens in Herentals. We hebben ervaring om hem thuis te laten komen voor een klein feestje, maar alles was toen in orde (hij nam jassen aan van genodigden bijvoorbeeld), nadien was alles ook piekfijn terug in orde én het eten was heel lekker! kijk eens op www.marctruyens.be
nog veel succes
|
|
Sofie
7-7-2007
|
29-6-2007 19:52:30
hallo wij wilden ook eerst saelen uit balen nemen, maar mijn ventje wou graag een heel uitgebreide bbq en dit kon hij niet echt hebben al wel een feest van hem gehad en dit was inderdaad perfect nu gaan wij voor tafel 7 uit retie, zou naar het schijnt picobello zijn alleen heeft die mens het zo druk dat je hem moeilijk te pakken krijgt
groetjes Sofie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|