Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingsteksten ouders

  28-6-2007 16:08:16
Waar vind ik ergens mooie bedankingsteksten voor de ouders. Ik lees hier ergens iets van een archief. Waar kan ik dat vinden? Alvast bedankt. Ann

ann
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2957


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 9:53:48

van een archief weet ik niks maar wij hebben de tekst van het liedje 'thuis' van guus meeuwis aangepast
anders kan je ook op het forum van trouwshop.com es zoeken daar heb ik de teksten voor uitnodiging en bedanking gevonden



Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik29-6-2007 14:38:52

bedankt voor de tip van het liedje vindt het echt mooi!

groetjes Natacha
07 07 07



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik2-7-2007 9:35:43

Ikzelf lees eerst de tekst van de windvlieger voor, daarna zegt mijn vriend een persoonlijk woordje en dan hebben ook wij het lied van Guus Meeuwis. Ik vind dit lied echt toepasselijk en niet iets origineler (en moderner) dan "bedankt lieve ouders" van vader Abraham. Op het liedje brengen de bruidskindjes bloemen naar onze ouders.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...