Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weersvoorspellingen 07-07-07

28-6-2007 13:26:43
Hallo bruidjes voor 7/7/7 en anderen ook ! :-)

Waar kijken jullie de weersvoorspellingen, ik kijk veel op kmi, maar daar vind ik maar een paar dagen op voorhand en dan kijk ik specifiek voor de streken rond Genk (limburg) op http://weather.msn.com/tenday.aspx?wealocations=wc:1003... .

Zijn er nog andere websites? die meer informatie bieden???

Hopelijk worden we niet nat! Beetje miezerregen kan erdoor... maar stortregen op je huwelijk, nee dankje...

Groetjes,
Nathalie

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 246

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 13:49:54

Hallo,

hier ook een 07.07.07-bruidje. Ik kijk meestal op hln.be en dan bij WEER. Typ je postcode in en je ziet de voorspelling voor 10 dagen.

Ik denk dat we content gaan moeten zijn als het al over blijft.

Griet
23-6-2007
 Meld misbruik2-7-2007 17:43:14

Je zal het toch moeten nemen, zoals het komt. Dat is het enige dat je niet zelf in handen hebt. Wij hadden stortregen bij het binnengaan van de kerk en regen bij het buitengaan. Maar dit heeft echter onze dag niet verpest. Ik heb door de regen 2 X mogen genieten: terug kleed aan, naar kapper, ... om foto's te laten nemen 1 weekje later. Ik heb er echt van genoten. Ik hoop echter dat jullie zonnig weer hebben.

Groetjes,
Griet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...