Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ROTWEER!!!

28-6-2007 11:30:53
Dag mensen
Een tijdje geleden is er al een topic aan gewijd... maar ik krijg het zo op mijn systeem van dat weer hé!! Afschuwelijk! Wij trouwen 14/7 en ik weet het, het kan nog veranderen maar toch... ik voel al 'nattigheid' zowel letterlijk als figuurlijk ;) vreselijk die receptie binnen en dan de foto's... ik denk dat ik die een paar weken later gewoon ga laten overdoen ;/ Een collega zei wel dat ze in de krant had gelezen dat er vanaf 9/7 superweer in aantocht is. Ik hoop het echt maar ik vrees er voor. Heeft er nog iemand zoiets gelezen? Bedankt voor support xxx

didin

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 261

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 11:37:04

Tsja kind,
dat weer is nu wel het enige waar we geen vat op hebben. Maar ik trouw dezelfde dag als jij en ik heb vorig jaar een klapke gedaan met de zon, die boven de rotsen opkwam om 6u smorgens, en wij waren al aan het zeilen met het yacht waarop hij me ten huwelijk heeft gevraagd, en ze heeft me toen beloofd dat ze zeker aanwezig ging zijn op onze trouw...hihi!!
Maak je er niet druk in, ook ik heb geen zin om mn receptie binnen te geven, maar als het zo zou zijn dan is het toch zo...
Marriage pluvieux, marriage heureux zeggen ze in t frans, dus maak je geen zorgen en geniet van de laatste dagen én voorbereidingen, en vooral, denk positief dat t goed weer zal zijn en het zal zo zijn, Ik duim vanuit Brugge met je mee!!!
Succes nog,
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik28-6-2007 11:50:10

hey,

wij trouwen morgen dus... het weer zal voor ons sowiezo niet meezitten.
Maar dat zal onze dag niet kapotmaken hoor!
Het belangrijkste is dat het jullie dag is, en dat jullie van elkaar genieten...
en je kunt vanalles regelen maar het weer is het enige waar je geen vat op hebt, voor mij maakt het echt niet uit, zolang ik iedereen bij me heb die ik graag zie is mijn dag geslaagd!

groetjes,

evelien

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik28-6-2007 12:10:59

Hey,

Hier in België weet je het nooit. De ene dag goed weer, de andere slecht, dan weer goed.
Bij ons hadden ze de hele week al voorspeld dat het die zaterdag zou regenen. Tot zelfs de dag ervoor voorspelden ze alleen maar regen.
Wel, het heeft de hele dag niet geregend.
Het ging wel precies beginnen maar na een tiental druppels was het gedaan.
Alleen 's avonds tijdens het eten heeft het gegoten maar daar hebben we geen last van gehad.

Zo zie je maar dat er nog hoop is.

Veel succes!!!

Groetjes, Sissi
(33 dagen getrouwd)

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 12:22:09

Hoi,

Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het al de hele dag stralend weer. Zo zie je maar dat je die onheilsvoorspellingen niet altijd moet geloven. Bovendien is 14 juli nog meer dan twee weken weg, kan je écht nog niets over zeggen hoor!

Groetjes,
Caroline

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik28-6-2007 13:04:58

heykes,

wij zijn afgelopen vrijdag (22-06-2007) getrouwd en ook bij ons hadden ze barslecht weer voorspeld. Wind, regen, hagel... en wonder boven wonder hebben wij de hele dag droog weer en zon gehad. De zon is zelfs nog wat harder gaan schijnen toen we voor foto's gingen...
Alleen tegen de avond is er een heel klein buitje gevallen, maar toen zaten wij al aan tafel...

groetjes
wendy

al 6 dagen getrouwd

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik28-6-2007 13:59:17

Rotweer? Hier (in Oost-Vlaanderen) schijnt de zon al van 8u deze morgen en is het best wel warm ...

Geniet van je dag!!
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...