Terug naar overzicht
Hoi KimIk trouw binnen tweeënhalve week (14 juli) en ben gisterenavond mn proefkapsel gaan doen. Het was nog niet helemaal zoals het op de dag zelf zal zijn, want dan komen er krullen in en nu hebben we dat niet gedaan.Ik heb gewoon goed uitgelegd wat ik wil, en ik vertrouw mn kapper genoeg dat hij er een pareltje van zal maken...Na de goedkeuring en een paar foto's heb ik het dan gewoon weer losgedaan, en normaalgezien moet je niet betalen voor een proefkapsel, hoor!Ik zou het gewoon aan niemand laten zien, doe het maar meteen weer los, dan is de verassing het grootst op je dag zelf...Succes Tine www.14juli.bruiloftsite.nl
ik doe mijn proefkapsel op de maandag voor ik vrijdags trouw omdat ze in verlof is,ik moet wel 100€ betalen
Ik heb twee keer een proefkapsel laten doen. En mijn ventje heeft ze allebei gezien. Vond het ook zonde om dat dan meteen los te doen. Heb dat telkens gedaan op dag dat we s avonds uit gingen eten ed.De eerste keer betaalde ik 10 euro en de tweede keer (meer werk) 15 euro.
Ik heb daarstraks mijn proefkapsel en make-up gehad (ik trouw in september) Ik ben dan rechtstreeks naar mijn ouders gereden. Zij hebben er foto's van genomen en ook in mijn trouwjurk voor het gehele plaatje. Ik vond het wel spijtig om het weer los te moeten doen en de make-up af te vegen, maar ik heb de foto's nog om naar te kijken. Ik heb 60€ betaald voor de 2 samen. Ik vindt dit niet abnormaal aangezien Filip er ook 2 uur werk heeft ingestoken en de speldjes waren daarbij inbegrepen. Ik was nog al eens een kapsel ergens anders gaan laten doen, die was op 10min klaar, het trok op niets, moest mijn eigen speldjes meenemen en die vroeg daar ook 30€ voor, dat vond ik wel schandalig.Nu ben ik echt wel supercontent!!! Filip wist precies wat ik wou.Groetjes, Mara
Hey Kim,Ik begrijp dat jij het allemaal als een verrassing wil houden maar aan de ene kant is het ook zonde van het geld dat je betaald voor die proefkaspel, allez de meeste betalen toch voor een proefkapsel. Het geeft toch niet dat een paar mensen het gezien hebben, toch? Zo kan je ineens uittesten of het houdt of niet zoniet kan je de kapper vragen om het aan te passen. Ik heb zelf de proef op de som gedaan met kapsel en make-up en heb het een hele avond gedragen en het stoorde niet dat er een paar familieleden het gezien hadden, ik kreeg veel complimenten en dat maakte mijn dag goed! :o)Trouwens het "totaalpakket" maakt het zo magisch denk ik dan maar :o)Ik zou voorstellen om zo'n 2 maanden à één maand en een half op voorhand de proefkapsel en -maquillage te laten doen, als het niet goed is heb je nog genoeg tijd om iemand anders te zoeken.Veel succes!Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Ik ben een anderhalve maand op voorhand gegaan en het is reuzegoed meegevallen. Heb het trouwens vorige week nog laten bijknippen dan moeten ze er de dag zelf niet te veel aan doen.
Ik trouw eind van de maand (28 juli) en heb nu donderdag mijn proefkapsel 's morgens. In de namiddag ga ik dan mijn laatste pasbeurt doen voor m'n trouwkleed, zodat ik alles samen eens gezien heb. Tegen 's avonds doe ik het dan los, zodat mijn vriend er niks van ziet.Voor het proefkapsel betaal ik 20€, voor de dag zelf ook.groetjes,Klaartje28/7/2007