Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klarinet gezocht

28-6-2007 10:12:40
hallo, ik zou een vriending klarinet willen laten spelen in onze mis. Ze heeft dat vroeger jaren gedaan, maar heeft haar klarinet weggedaan. Weten jullie waar ik een klarinet zou kunnen lenen of huren en kent iemand een mooi nummer voor klarinet.
Bedankt!

Pulcherie
3-11-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 230

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik28-6-2007 16:15:21

Hallo,

Spijtig genoeg heb ik die van mij een half jaar geleden ook verkocht. Heb toen ik jonger was lang muziek gestudeerd, waaronder klarinet. Mijn vader was muziekleraar aan het conservatorium, ja nu op pensioen, maar ik zal eens vragen of hij niemand weet om een instrument te huren. Ik zal pas morgen een mail knn sturen want zie hem vandaag niet meer.

Groetjes Petra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...