Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Als ik het allemaal zo las, dacht ik....

  28-6-2007 9:28:05
Als ik het allemaal zo las dacht ik, hoeveel tegenslag sommige van jullie toch wel hadden, ik dacht ook dat ik daarvan gespaard ging blijven, maar... dat is even anders uitgedraaid! Wij trouwen op 1 september en vertrekken op 9 september op huwelijksreis. Gisteren kwam mijn aanstaande thuis met de zeer "PRETTIGE" mededeling dat hij op 3/9 naar Libanon moet (hij is officier). Weliswaar voor maar 4 dagen, maar toch..! Ik zit toch maar alleen na onze trouw. Het zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat zo n vlucht niet op tijd terug vliegt. Stel je voor! In mijn gedachten zie ik mezelf natuurlijk al alleen vertrekken! Komt er nog het begin van het schooljaar bij waardoor ik niet alleen full time moet werken, maar s avonds boeken zal moeten kaften en alles alleen beredderen!

Ik weet dat jullie natuurlijk niets aan deze situatie kunnen veranderen maar het moest even van mijn hart!






Martine
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 775


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-6-2007 9:40:24

Hey meisje,

ik kan er helemaal inkomen dat je niet gelukkig bent met de situatie. Maar die vier dagen zullen heel snel om zijn. Als je overdag moet werken, vliegt de tijd zeker om! Zelf ben ik ook officier en vanuit Libanon kan hij altijd nog met een burgervlucht terugvliegen als de militaire het zou laten afweten. Met zulke situaties houden ze heus wel rekening!

Veel sterkte meid,
Lieve



Martine
1-9-2007
 Meld misbruik28-6-2007 10:00:12

Hey Lieve,

Bedankt voor je berichtje. Ik weet het allemaal wel hoor, het zal heus wel in orde komen. En inderdaad 4 dagen is niks. Maar zo net na de trouw vind ik het toch maar raar! Ook al wonen we al jaren samen en er buiten het plaatsen van onze handtekening, in wezen niks veranderd, had ik mij toch (in gedachten) de "huwelijksweken" anders voorgesteld.
Ach ik ben een sterke vrouw en overwin dit gevoel wel, al is het even slikken...
Het voornaamste is dat als we samen zijn ik de gelukkigste vrouw ben van deze aardkl** :-)

Bedankt, je bericht is een riem onder mijn hart



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-6-2007 10:35:42

Hey,

het leven van een militairen-vrouw is niet altijd wat het zou moeten zijn hé. Zelf ben ik nu wel militair, maar mijn man is het ook en hij gaat regelmatig enkele maanden op missie, ik weet dus hoe je je voelt. Ik zou er ook niet gelukkig mee zijn hoor!

Kleine zij-opmerking: wij zijn vorig jaar op 1 september getrouwd. Het was de eerste mooie dag na een regenachtige augustus-maand. Men zei ons toen dat 1 september altijd mooi is... Hopelijk voor jullie ook!

Als je nood hebt aan een luisterend oor, kan je mij altijd mailen op Ldeduytschaever@hotmail.com.

Groetjes,
Lieve



Martine
1-9-2007
 Meld misbruik28-6-2007 10:51:14

Je maakt me nieuwsgierig waar werken jullie (of waar liggen jullie :-)) ? Het zou toch al te toevallig zijn moesten we elkaar al eens gezien hebben (al is de kans klein natuurlijk)



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-6-2007 11:31:40

Ja, dat zou erg toevallig zijn. Ikzelf doe PR in Evere, maar ga regelmatig als begeleiding van muziekgroepen op bezoek naar onze militairen in operaties. Mijn man werkt in Kleine Brogel, vliegveldverdediging. En jouw man?



Martine
1-9-2007
 Meld misbruik28-6-2007 11:41:23

Medische dienst Bureau OPS, dus ook Evere! hij heeft pas zijn 2de cyclus gedaan en was daarvoor in Landen.

De wereld is toch klein hé!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-6-2007 13:39:51

Inderdaad!



Dafne

 Meld misbruik28-6-2007 16:42:14

Ik wil je niet voor de borst stoten, want dit is uiteraard niet leuk maar ik ben ook een verloofde van een militair en mijn verloofde moet ook veel op zending, ook op 'ongelegen' momenten en hij blijft dan niet vier dagen, maar vier tot zes maanden weg...

Look at the bright side, het is veel erger als je, zoals een vriendin van mij, bevalt tijdens een buitenlandse zending. Haar man mocht slechts tien dagen terugkomen om bij zijn zoontje en vrouw te zijn, en moest daarna weer weg voor nog drie maanden.

Geloof me, vier daagjes zal je echt wel overleven en je kent het gezegde: absence makes the heart grow fonder! Het is vier dagen doorbijten, maar je kan tenminste daarna uitblazen op huwelijksreis...

Er zijn koppels die een week na hun huwelijk al op missie moeten naar Kosovo of Afghanistan, dus het zal nog wel meevallen. Focus je niet op die vier dagen, maar kijk naar de toekomst, kijk naar de prettige momenten die er nog gaan komen.



Martine
1-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 11:28:08

Hallo Dafne,

Ja je hebt gelijk hoor 4 dagen is helemaal niks. En het senario met 4 of 6 maanden ken ik ook hoor! En het heeft niet veel gescheeld of hij was nog niet terug van Bosnie bij de geboorte van de oudste...

Ik wilde gewoon even stoom afblazen bij het eerste bericht! Ondertussen lach ik er al mee (al is het nog een klein groen lachje)

Bedankt voor het berichje !!



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik1-7-2007 15:43:24

Plezant is het nooit als ze weg moeten... al is het maar voor even... Je staat er toch weer even helemaal alleen voor! Je kiest voor de man en de job moet je erbij nemen...

succes meidje, zo te horen worden het vier drukke dagen...

groetjes JOtje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...