Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Rhodos - Ixian Grand!! HELP

  27-6-2007 22:05:18
Hoi mede-bruidjes

Vandaag kreeg ik telefoon van ons reisagentschap (Jetair) dat de problemen in The Ixian Grand nog niet opgelost zijn.

Er zijn bepaalde zaken die nog niet in orde zijn en dus nog niet kunnen gebruikt worden. Ze stellen een korting van 7.5% toe of een nieuwe reis met de vroegboekkorting van onze reis die we nu hebben voor. Maar we moeten beslissen voor 5 juli...
We hebben al eens gekeken op de websites van vakantiereiswijzer.nl, zoover.nl en travelscore.be. Allen was het overwegend negatief. (geen afwerking op de kamers, héél veel mieren, eentonig eten, slechte animatie en ze beginnen te werken om 8u...)

Wat zouden jullie doen? Zitten nu met een dillema en weten niet goed wat te doen... Hopelijk kunnen jullie tips en hints geven?!

Groetjes en BEDANKT!
Veroniek
20 07 2007

Die mevrouw heeft ons een mail gestuurd, met het volgende in:

"De hotelier van The Ixian Grand & The Ixian Grand suites heeftons laten weten dat het hotel volgende faciliteiten dit seizoen nogniet zal aanbieden: - basket- en volleybal, tennis, pingpong, kano en waterpolo- sauna en gym- miniclub en kinderspeelruimte- er zal enkel soft animatie zijn en alleen 's avonds Indien de klanten hun reservatie behouden in dit hotel, dan krijgen zevolgende korting:- verblijf 7 nachten: 90,00 euro per volwassene, 45,00 euro per kind- verblijf 10 nachten: 135,00 euro per volwassene, 68,00 euro per kind- verblijf 14 nachten: 180,00 euro per volwassene, 90,00 euro per kind Als de reizigers hun reservatie willen wijzigen, dan kunnen zij gratisveranderen naar een ander hotel uit onze brochures, aan de brochureprijsvan het nieuw gekozen produkt met behoud van de vroegboekkorting vanIxian Grand. Mogen wij u vragen uw klanten hierover in te lichten en ons per mailte laten weten voor 5 juli 2007 welke keuze zij maken. Na dezedatum gaan wij ervan uit dat de klanten hun reservatie in Ixian Grand& Ixian Grand Suites behouden."

Veroniek

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 567


wendy
28-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 6:41:47

ik persoonlijk zou kiezen voor een andere reis.Je moet ten volle kunnen genieten van je vakantie en als je je gaat ergeren aan bepaalde tekortkomingen zal het niet echt plezant worden.


groetjes wendy



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik28-6-2007 8:30:11

Wij zijn van 5 juni tot 14 juni in Ixian Grand geweest. Wij waren ook teleurgesteld omdat het nog niet afgewerkt was. Daarentegen vonden wij het wel heel lekker eten en toch genoeg afwisseling. Het is een prachtig zwembad met zalige ligzetels. De zee is vlakbij en je hebt er geen last van het verkeer.
Het personeel was heel vriendelijk ook al moesten ze heel hard werken.
Van de werken hebben we niet veel last gehad qua lawaai, wel van het stof in de gang en dat ging mee in de kamer.
In de badkamer is een inloopdouche met regensproeier. Er staat geen douchedeur en wc-deur in, dus is heel de badkamer wel nat. Maar 's anderendaags is dit weeral netjes opgekuist door de poetsvrouwen.
De jaccuzzi op het balkon was nog niet aangesloten. De kamers zijn wel heel mooi en stijlvol ingericht.
Wij zouden terug gaan naar Ixian Grand, maar dan pas volgend jaar of binnen twee jaar wanneer alles is afgewerkt.

Bij Thomas Cook hebben we wel een klacht ingediend omdat ze ons verzekerde dat de verbouwingswerken achter de rug waren en dit was toch niet zo. We hebben er nog niets van gehoord, maar ons reisbureau ging er wel alles aan doen om een vergoeding terug te krijgen.

Jullie moeten zelf weten of je zou gaan. Maar wij vonden het een goei hotel.



Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 11:11:36

hey,
wij zijn sinds gisteren terug van Ixian Grand. Wij hebben 1 nacht in een onafgewerkte suite gelegen, zonder airco en nog andere mankementen, nadien hebben onze standaardkamer gekregen die we geboekt hadden en die was goed in orde. Voor die ene nacht zijn we gaan klagen en hiervoor krijgen we 10% van de verblijfskosten terug. Maar vond het wel een heel goei hotel, lekker eten, mooi zwembad, luxe ligbanken en supergoeie bedden. Wij hebben er ons na die ene nacht niks van aangetrokken en volop genoten.
Groetjes
Kristien



mieke
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 17:08:47

Wij vertrekken 9 juli naar daar.

Nu ja maakt ons niet uit, maken er het beste van. Zal wel klachtenbrief sturen naar Sunjets :-))) en ginder in hotel ook van mijn oren maken...



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik29-6-2007 8:53:03

Hey Veroniek, wat erg, echt niet plezant he.
Ik weet nu niet wat je gaat doen, maar wij zijn vorig jaar naar Kalitea geweest op Rhodos nl het "Kalithea mare palace" en dit is ook echt iets voor een huwelijksreis vind ik ...

Misschien eens googlen ?

Alvast veel succes en probeer het je niet te hard aan te trekken !

Groetjes, Sarah
15*09*07



Els
30-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 15:52:20

Goh! Bij ons net hetzelfde !!! hebben vandaag ook telefoon gekregen, wij zouden in begin augustus vertrekken naar ixian grand met jetair! wij wisten helemaal niks van verbouwingen. Nu weet ik ook niet goed wat ik moet doen. Trouwens al de gene die een klachtenbrief hebben geschreven, hebben jullie daar ooit iets van gehoord???


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums