Terug naar overzicht
Jammer dat dit inderdaad zo moet gebeuren. Vraag hem niettemin toch om te komen en ervoor te zorgen dat hij op andere dagen reeds dat examen voorbereid? I mean, het kan toch niet onmogelijk zijn om eens een avondje uit te gaan voor je trouw. Zeg dat het erg belangrijk voor je is dat hij er bij is, misschien (ik hoop het voor jou) draait hij dan nog wel bij.Groetjes,Marisa7/7/7
Hij weet het toch al heel vroeg op voorhand dat hij herexamens heeft, dus zou ik denken dat hij daar wel naartoe kan werken. Eventueel komt hij alleen naar de viering en het feest ofzo. Dan kan hij in de voormiddag nog leren. En als hij dan op een beetje deftig uur naar huis gaat, kan hij 's anderendaags ook op tijd beginnen te leren.Ik zou het ook heel erg vinden als één van m'n beste maatjes niet zou kunnen komen.
Dag Lien,ik weet jammer genoeg absoluut hoe je je voelt..deze week ben ik via sms te weten gekomen dat er één van mijn (dacht ik) beste vriendinnen niet naar onze trouw kan komen.Ze moet naar een familiefeest in het buitenland waar ze zogezegd niet onderuit kan.Ze weet nochthans al een aantal maanden onze trouwdatum..dan is het toch gewoon kwestie van een keuze maken en tegen de familie zeggen dat ze die dag echt niet kan.Zou dit omgekeerd voor haar wel hebben over gehad. Voel me hierdoor dan ook enorm gekwetst en slecht. Heb onze vriendschap blijkbaar volledig verkeerd ingeschat en dat is natuurlijk altijd pijnlijk...groetjes,Kim
Hoi,Ik vind het ook heel spijtig voor jou, Lien. Ik heb ook wel medelijden met die neef. Voor hem is het waarschijnlijk ook heel erg. Maar ja, ik begrijp het wel dat het voor hem niet gemakkelijk is om te komen. Ik probeer ook altijd goed op tijd mijn examens voor te bereiden, zodat ik in de examens het iets rustiger heb, maar dat lukt dus nooit hé. Met een cursus heb je nu eenmaal nooit gedaan. En tweede zit is ook je laatste kans om je jaar te redden... Je mag het hem toch niet kwalijk nemen als hij het echt niet kan komen, vind ik. Een goede vriend en van ons en zijn vrouw kunnen ook niet komen, maar we hebben achteraf al een post-huwelijk feestje gepland met hen. 't Is niet zo leuk als de dag zelf iedereen erbij hebben, maar dat is toch ook altijd beter dan niets hé. Groetjes,Ilse
Hey Lien!Ik zou inderdaad zoals hier al gezegd is proberen een beetje te bemiddelen met je neef. Het moet voor hem inderdaad ook niet leuk zijn maar hij kon toch een deeltje van jullie feest bijwonen? VB. receptie of zo (want ik vermoed dat jullie niet voor de kerk trouwen?), kwestie dat hij er toch bij is, ongeacht hoelang...Zou het toch eens zo proberen.Jessika 27/07/07