Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf moet ook eten?!?

  27-6-2007 16:20:30
Hey medebruidjes,

Wij laten zoals de meeste koppels de fotograaf komen voor een hele dag maar wanneer moet de fotograaf dan eten? Moeten wij hem als een gast zien en zien dat hij mee aan tafel kan schuiven (het eten wordt aan tafel bediend), hij kan toch moeilijk zijn boterhammen meenemen? Maar wie trekt dan ondertussen foto's?

Totaal niet aan gedacht en we trouwen al volgende week zaterdag.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Vân
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 751


Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 16:31:38

Onze fotograaf vraagt niks om te eten, dat hoort bij hun job he...

Maar ik zorg ook wel dat als hij wat eten wil dat er in de keuken wat reserve is, en hij kan zich dan ook rap iets eten, maar uitgebreidt mee aan tafel dat doet hij niet, dan maakt hij idd foto's he...



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik27-6-2007 16:38:15

Hallo,

Wij hebben ook een fotograaf die de ganse dag aanwezig zal zijn en de onze gaat wel mee eten met het huwelijksdiner en de rest van de avond. Ondertussen zal hij wss ook soms eens foto's trekken. Ik vind persoonlijk dat je bijna niet anders kan...

Groetjes Petra



didin

 Meld misbruik27-6-2007 16:51:47

Hey
Onze fotograaf krijgt samen met de DJ eten, we betalen voor hem de helft van de menuprijs. Onze feestzaal liet weten dat ze wel een plaatsje voorzien voor hen. Vraag eens aan de zaaluitbater hoe ze het meestal regelen?



veerle
14-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 16:53:00

Hallo,

onze fotograaf is een kameraad van mijn schoonouders. Hij komt de ganse dag en gaat mee aan tafel. Voor het avondfeest hebben we ook zijn vrouw uitgenodigd. Het is wel de bedoeling dat hij de tijd neemt om tussendoor heel veeeeeeel foto's te nemen. Ik heb hem gezegd dat het artistieke gehalte van de foto's niet zo belangrijk is, maar dat ik van elk moment wel een foto wil.

We zullen wel zien,... Wij trouwen 14/07/07

veel succes

Veerle



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik27-6-2007 17:02:37

Hey,

Dit hangt echt wel af van persoon tot persoon. Onze dj bvb die hoeft niks (komt zijn materiaal installeren voor de receptie, en komt dan tegen de start van het avondfeest), de fotograaf ligt nog niet vast, maar we hebben al uiteenlopende dingen gehoord. Sommigen vragen om broodjes te voorzien, anderen vragen expliciet om een heel menu te voorzien (wat we toch een beetje agressief vonden, maar goed). Mij lijkt het logisch dat de fotograaf bvb de hoofdschotel mee eet, ik denk nu niet dat dat zo in de weg staat van foto's nemen van het diner.
Kan je het niet gewoon aan de fotograaf vragen?

Groetjes en veel succes nog,
Tania



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 17:13:20

Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal eerst eens informeren bij de manager van onze feestzaal, het is een all-in formule die wij nemen dus neem ik aan dat de Dj zijn bord wel zal klaarstaan. Maar de fotograaf is extern en door ons gekozen het is ook geen buffet dat de mensen kunnen aanschuiven wanneer ze zin hebben in iets, dat had misschien wel gemakkelijker geweest voor de fotograaf.

Enfin, eerst eens informeren bij ons in de feestzaal en eens voorleggen bij de fotograaf zelf.

Blijkbaar had ik toch niet aan alles gedacht! :o)

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...