Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes hoe, kost, waar.

27-6-2007 13:41:15
Hallo,
Wij moeten stilaan onze misboekjes in elkaar steken.
Onze tekst is klaar, maar nu komt het.
Hoe maken jullie je boekje, breng je het gewoon naar een copycenter of bij de drukker of nog anders en wat is de prijs voor zo'n 150 tal. Nemen jullie hard papier voor de voorkant, in A4 of de helft, met strikjes, ... . Alle ideetjes zijn welkom!

Merciekes

marjolijn
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 305

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik27-6-2007 14:05:12

Wat volgens mij het goedkoopst is, is afdrukken op A4, maar twee pagina's per blad en dan door midden vouwen. Je kan dan eventueel het midden nieten of twee gaatjes maken en er een lintje doorsteken of in één hoek een gaatje maken en hier een lint doorsteken of zo. Je kan zelf gekleurd papier halen en met een goeie kleurenprinter je tekst er op printen. Eventueel een harder papier voor een 'kaft' waarop je dan ook wel iets kan printen.

Het is natuurlijk wel leuk als je misboekje in de lijn van je uitnodiging (menus, bedankingen, ...) ligt. Gebruik dezelfde kleuren, dezelfde stijl, hetzelfde lettertype etc. Op die manier staat het misboekje er niet los van en vormt het één geheel, wat altijd veel mooier is.

veel knutselplezier,
Elke

cindy
7-9-2007
 Meld misbruik27-6-2007 21:07:23

hallo,

Ik ben momenteel volop aan onze misboekjes bezig. Mijn misboekjes liggen in de lijn van mijn uitnodigingen. Onze uitnodigingen zijn zwart met zilvere opdruk. De misboekjes hebben voor en achterkant een zwart iets dikker papier (A5 formaat) de voorkant heeft een zilvere opdruk(onze namen) en ik heb ze samengebonden met een zilver lint. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik heb het laten drukken en kopiëren bij de drukker, zij hebben het ineens geperforeerd. Alles bij elkaar moet ik €150 betalen voor 100 boekjes, ik vindt dit nog meevallen. De blaadjes zitten op volgorde dus dat ik enkel de voor en achterkant moest bijsteken en met een lint samen knopen en dit is al een serieus werkske.

Cindy

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik28-6-2007 9:17:32

Hey,

Wij hadden het formaat van Amerikaanse enveloppen (ofwel een A4 in 3 geplooid).
Vooraan en achteraan een hardere kaft in de kleur van de enveloppen van de uitnodigingen.
Vooraan een vierkantje 'uitgehakt' en dan zag je onze foto erdoor. Dit kaftje was de grootste kost: 60 e voor 120 kaftjes (maar de vierkantjes waren er door hun uitgehaald).
Een andere drukker vroeg voor dezelfde kaftjes 160 e en dan moesten we zelf nog de vierkantjes uitsnijden!!!! Hij zou enkel de vorm erop drukken.
Doe dus navraag bij verschillende mensen.

De boekjes hebben we gewoon gekopieerd maar op iets dikker papier dan kopieerpapier (80 of 100 gram).
Dan alles geperforeerd (met 2 gaatjes) en een zilveren lint erdoor.

Totaal prijskaartje voor 120 boekjes: ongeveer 100 e.

Veel succes ermee!!!

Groetjes, Sissi
(33 dagen getrouwd)

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 12:15:01

hoi Marjolijn,

Ik voorzie 100 boekjes
Ik heb de kopies op het werk gemaakt
De kaftjes heb ik laten drukken, we willen alles in dezelfde stijl (uitnodiging, menu en misboekjes), wij hebben alles vierkant dus moet er een stuk van de kopies afgedaan worden en dat ging de drukker voor ons gratis doen samen met het kaftje eraan nieten.
Onze kaftjes kosten 0,40/ stuk en dan nog is een druk van +/- 50€ (éénmalig).

Groetjes,
Sabrina
07/07/07

Wendy

Meld misbruik28-6-2007 12:33:09

Wij hadden 150 boekjes laten maken bij een kopiecenter, buitenkant op iets harder papier en kleur, binnenkant gewoon zwart-wit kopies, kostte ons 80 euro, geniet en gesneden en al

Groetjes

Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...