Terug naar overzicht
ik heb ze bij casa gezien, maar of je ze kunt terugbrengen weet ik niet
Trouw je met een ceremoniemeester? Anders zorgt die voor paraplu's...
Van waar ben je? In West-Vlaanderen kun je witte paraplu's huren: zie www.parapluverhuur.be !Jessika 27/07/07
Bij casa of blokker verkopen ze paparplu's in verschillende kleuren en soms zijn er dan witte bij, maar ook niet extra groot. Je kan ze daar zeker niet terugbrengen, dat verwissel je met het huren van paraplu's (inderdaad op www.parapluverhuur.be ), je huurt daar de papraplu's (in alle kleuren en maten) en als je ze niet gebruikt, dan betaal je niet extra bij het terugbrengen; gebruik je ze wel, dan betaal je nog iets extra.veel succes met je zoektocht en hopelijk hebben jullie geen paraplu nodig!
Ik heb 10 van die kleine, witte uitklapbare paraplu's gekocht bij Casa tegen €2,99 't stuk.Veel succes!Fieke x7/07/2007
Dank u voor de info...Ik ben trouwens van Antwerpen.En dat huren? Wat zou dat ongeveer kosten?x
Hoi,Bij Linx in Hasselt kan je die huren. Nu weet ik wel niet of dat ook gaat als je je kleed daar niet gekocht hebt. Anders moet je eens aan de winkel vragen van waar je kleed komt, zij kunnen mischien helpen.GroetjesKristel
Heb ook grote witte paraplu's gezien bij ikea. Slechts 2 euro per stuk.