Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PARAPLU'S? NIET BIJ BLOKKER?

27-6-2007 11:51:19
Dag dames
Ik dacht hier ooit eens te hebben gelezen dat je bij BLOKKER grote, witte papaplu's kan vinden. Als je ze dan niet gebruikt zou hebben, kon je ze terugbrengen. Nu bel ik daarnet naar een Blokker-filiaal en wat blijkt? Ze hebben alleen beige paraplu's (en zeker niet goedkoop) en ze nemen ze niet terug. Wat nu? Ik voel al nattigheid (letterlijk en figuurlijk) en wil echt wel paraplu's voorzien voor ons en de suite. Maar ik wil me ook niet blauw betalen. Waar kan ik er vinden? Wij trouwen 14/7
Dank u
x

didin

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 550

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik27-6-2007 11:53:51

ik heb ze bij casa gezien, maar of je ze kunt terugbrengen weet ik niet

Wendy

Meld misbruik27-6-2007 12:14:54

Trouw je met een ceremoniemeester? Anders zorgt die voor paraplu's...

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 12:38:54

Van waar ben je? In West-Vlaanderen kun je witte paraplu's huren: zie www.parapluverhuur.be !

Jessika 27/07/07

Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik27-6-2007 12:56:43

Bij casa of blokker verkopen ze paparplu's in verschillende kleuren en soms zijn er dan witte bij, maar ook niet extra groot. Je kan ze daar zeker niet terugbrengen, dat verwissel je met het huren van paraplu's (inderdaad op www.parapluverhuur.be ), je huurt daar de papraplu's (in alle kleuren en maten) en als je ze niet gebruikt, dan betaal je niet extra bij het terugbrengen; gebruik je ze wel, dan betaal je nog iets extra.
veel succes met je zoektocht en hopelijk hebben jullie geen paraplu nodig!

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 13:08:05

Ik heb 10 van die kleine, witte uitklapbare paraplu's gekocht bij Casa tegen €2,99 't stuk.

Veel succes!

Fieke x
7/07/2007

didin

Meld misbruik27-6-2007 13:08:54

Dank u voor de info...
Ik ben trouwens van Antwerpen.
En dat huren? Wat zou dat ongeveer kosten?
x

Kristel

Meld misbruik27-6-2007 13:30:00

Hoi,
Bij Linx in Hasselt kan je die huren. Nu weet ik wel niet of dat ook gaat als je je kleed daar niet gekocht hebt. Anders moet je eens aan de winkel vragen van waar je kleed komt, zij kunnen mischien helpen.
Groetjes
Kristel

nicky
27-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 11:01:02

Heb ook grote witte paraplu's gezien bij ikea. Slechts 2 euro per stuk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...