Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeelden make-up

26-6-2007 17:28:56
Hoi bruidjes,

ik heb donderdag een afspraak voor een proefkapsel en -make-up. Ik heb echter geen idee hoe ik mijn make-up wil, ik wil geen naturel look, je mag best zien dat ik wat make-up op heb, maar wil er ook niet te fel opgemaakt uitzien.
Kunnen jullie misschien een foto doorsturen van jullie (proef)male-up?

mara_686@hotmail.com

Ik denk er ook over om mijn nagels donkerrood te laten lakken. Zijn er nog bruidjes die een kleurtje op hun nagels laten zetten ipv gewoon wit of french manicure?

Alvast bedankt!
Mara

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 314

Nathalie
17-5-2008
 Meld misbruik26-6-2007 20:37:11

Hallo allemaal,

Dat lijkt me ook wel interresant... Want wil het toch speciaal maar zeker niet te fel en heb er zelf geen idee van. Dus wie zo een fototje heeft, of van een kapsel, mag ze mij ook altijd doorsturen... Alvast mercikes, Nathalie (nv_airmid@hotmail.com)

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2007 20:58:58

Hey Tamara,

Ik heb ondertussen mijn proefmake-up achter de rug, en ik wou een beetje een glamour look en het is gelukt ook. Aangezien dat jij jouw nages rood zult lakken heb ik een foto dat jij misschien wel tof vindt, men heeft mij opgemaakt volgens die foto.

Ik ga wel voor de gelnagels maar ik zal zo al opvallen met mijn make-up, ik stuur je de foto door, laat maar weten wat je ervan vindt.

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik26-6-2007 22:42:00

Hey Vân,

de foto's waren echt heel mooi! Ik denk dat ik wel voor een donkerder rood zou gaan, meer naar het bruinrood dus. En mijn nagels ook. Ik ben niet echt een fan van valse wimpers, maar voor de rest ga ik die foto wel meenemen!

Ik wil geen naturel look omdat ik me in het weekend altijd met een kleurtje opmaak, dus dan zou het lijken alsof ik niet gemakieerd zou zijn.

Alvast bedankt!
Groetjes, Mara

catherine
22-9-2007
 Meld misbruik27-6-2007 7:30:06

Hey Mara,
Waar laat je je make-up (en haar) uiteindelijk doen? Weet je nog dat ik je vertelde dat mijn schoonzus dat bij mij zou doen? Wel, ze komt waarschijnlijk niet en dus moest ik wel op zoek gaan. Maar mijn nichtje (en tevens mijn getuige) heeft het als verrasing voor mij geregeld, bij Le Visage in de Hamelstraat. Lief he.
Laat je weten hoe jou proef geweest is? Wanneer ga je? Ik heb geen idee hoe lang op voorhand ik dat moet doen.

Groetjes,
Cat
22/09/07

petra

Meld misbruik27-6-2007 10:51:34

hallo iedereen
kan iemand mij ook deze foto's sturen aub?
ik ben alle dagen geschminkt, dus op mijn trouwdag wil ik ook wel eens iets extra.
e-mail : petradeclercq@hotmail.com

bedankt
grtjes

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik27-6-2007 15:33:43

Hallo iedereen,

Kunnen jullie soms een foto doorsturen van jullie proefmake-up, eventueel proefkapsel?

Dit mag naar pettie_1@hotmail.com

Heel hard mercikes!

Groetjes Petra

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 23:13:59

hey Mara,

Ik ben blij dat je die foto's mooi vond, mijn kleur van lippen was ook iets donkerder dan die op de foto maar voor de rest was het dik in orde. Tis omdat de ogen zo licht zijn dat die wimpers nodig waren maar je kan eens proberen zonder, laat me alleszins iets weten, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!!!!!!

Veel succes!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 23:37:47

mag ik jullie fotos ook kijken aub,ik weet ook nog niets van hoe het moet enzo,bedankt woutersfabienne@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...