Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 mei 2008

  26-6-2007 16:39:24
hallo bruidjs,
Was even nieuwschierig of er hier nog zijn die op deze dag trouwen en van waar jullie ergens zijn. En wat jullie allemaal al hebben vast gelegd:
ik heb kerk, gemeentehuis, zaal, kapper, visagiste en we zijn nu volop aanhet zoeken naar een fotograag en vidieaograaf!
Kennen jullie iemand aan de kanten van St niklaas ( wij zelf zijn van temse)

groetjes en veel succes aan alle bruidjes
xxx
Maureen
10052008

maureen
10-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 723


Ann
10-5-2008
 Meld misbruik26-6-2007 17:49:47

Hallo,

Wij trouwen ook op 10 mei 2008 in Kinrooi (Limburg). Wij hebben momenteel de kerk, het gemeentehuis, de zaal en fotograaf vast liggen. wij zijn nu op zoek naar een videograaf en DJ.
Ik kan je helaas niemand aanraden in jouw omgeving.

In elk geval nog veel plezier met het voorbereiden en hou ons op de hoogte misschien dat we elkaar kunnen helpen met ideeën uit te wisselen.

Groetjes Ann
10 mei 2008



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik26-6-2007 19:06:53

Hey,

Wij trouwen op 3 mei 2008, maar wat betreft die videograaf hebben wij iemand gecontacteerd uit Waasmunster. We hebben er volgende week een afspraak mee. Mario Van Steelant, je moet hier eens bij de vorige posts in fotografie kijken, daar vind je zijn emailadres (heb het niet bij de hand, maar is makkelijk te vinden).

Groetjes nog,

Tania



Elke
10-5-2008
 Meld misbruik26-6-2007 20:48:21

Hallo,

Wij trouwen ook op 10 mei 2008. Bij ons ligt onze feestzaal en gemeentehuis vast. Hebben al contact opgenomen met fotograaf maar nog niet vastgelegd.
Wij nemen geen speciaal vervoer, geen videograaf en trouwen niet voor de kerk (wat wel een pak minder werk met zich meebrengt). In oktober-november ga ik kijken voor mijn jurk en de trouwringen.

Groeten,

Elke (Aalst)



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik27-6-2007 10:19:54

Hey Maureen,

Onze fotograaf is Paul Heirbaut uit Sint-Niklaas.
Echt de moeite waard om daar eens een kijkje te gaan nemen, hij levert echt mooi werk !

http://fotopaulheirbaut.be

Met een videograaf kan ik je niet helpen, dat hebben wij via via kunnen regelen.

Nog veel plezier.
Als je nog vragen hebt over bedrijven id regio, ik ben van nieuwkerken, tg sint-niklaas.
Je mag me altijd een mailtje sturen als je nog vragen hebt, vandamsarah@hotmail.com

Groetjes, Sarah
15*09*07



Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik27-6-2007 16:18:58

hallo,

Wij trouwen een beetje later, op 14 mei voor de wet en op 17mei voor de kerk. Bij ons ligt de kerk ,feestzaal en bloemist vast. Fotograaf zijn we volop aan het zoeken. We nemen geen speciaal vervoer en de gemeente kan pas 6 maanden op voorhand worden vastgelegd. In september ga ik beginnen kijken naar een kleedje. Voor de rest hebben we nog tijd genoeg. Moest er iemand een goede kapper en visagiste weten vanuit de omgeving Leuven (woon zelf in Kessel-lo), laat maar weten!

groetjes
Ilse
17mei2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...