Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjongen

26-6-2007 12:17:25
Hoi

Mijn verloofde en ik zullen 3 bruidskinderen hebben.
Een tweeling van 3 jaar (jongen en meisje) en mijn petekindje (jongen) van 7 jaar.
De jongen van 7 is de oudere broer van de tweeling. De tweeling zal een beertje dragen. De jongen een mannetjesbeer (met de ring van mijn verloofde) en het meisje een vrouwtjesbeer( met mijn ring).
Aanvankelijk was het de bedoeling dat de oudere jongen de tweeling een handje zou geven zodat ze zeker meegaan, maar ik geloof nooit dat hij die twee een hele dag een handje zal geven. Kunnen we misschien niet beter iets voorzien dat hij kan vasthouden?
Maar wat dan? Zijn er ideetjes?

Groetjes
Rebecca

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 374

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik27-6-2007 6:48:39

Ik zou hem een rugzak of koffertje voorzien met wat speelgoed, dit ga ik ook doen bij mijn kids. Dan kunnen ze zich al niet vervelen in de kerk, en hebben jullie er geen omzien naar op dat moment.
Bij ons gaat dat nog wat worden denk ik, onze jongste is héél actief....
Groetjes, Bianca
08/08/2008

Tanja
25-8-2007
 Meld misbruik27-6-2007 14:39:06

Dag Rebecca,

Wij hebben ook 3 bruidskindje, maar het zijn wel alle drie jongens (2 van 4 jaar en 1 van 7 jaar). De oudste gaan wij, op aanraden van de priester, ons trouwboekje laten dragen. En de voor de jongste twee dachten wij ook aan twee beren met trouwringen. Maar de beren die ik graag zie (me to you) kosten 50 Euro/stuk en dat vindt ik toch veel geld. Dus als iemand andere ideeen heeft of weet waar je mooie goedkopere beren kan kopen...

Groetjes,
Tanja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...