Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

25-6-2007 19:56:36
Hey bruidjes,

Wij trouwen op 12/07/2008. En zit nu al met enorm veel vragen. 1 van de dingen die mij het meeste bezig houdt, is de tafelschikking.
Wie zet je bij wie? Ik heb verschillende vrienden die mekaar nog nooit gesproken of gezien hebben. Hebben jullie ook dit probleem? En hoe lossen jullie dit op? Zetten jullie gewoon iedereen van de vrienden beetje bij mekaar, en leren ze mekaar daar dan kennen?

Groetjes
Elke
12/07/2008

Elke
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 197

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik25-6-2007 20:02:40

Ik denk dat je soms niet anders kan dan mensen die elkaar niet kennen, samen te zetten. Maar dat is toch geen probleem? Ze beginnen onderling wel te praten.
Wij hebben ook al tweemaal aan een "vreemde" tafel gezeten en dat liep telkens wel los.

Nathalie
17-5-2008
 Meld misbruik25-6-2007 20:44:10

Hey,

Het is onmogelijk om iedereen op de juiste plaats te laten zitten, maar ik zou toch rekening houden dar er altijd wel iemand bekend zit aan de tafel. Misschien leren ze elkaar al wel kennen tijdens de vrijgezellenavond als die plaats vind... maar je moet zeker en vast geen schrik hebben, het loopt vanzelf los en na het eten verplaatsen mensen hun heel vaak om eens met anderen te kunnen gaan praten.

Greetz, Nathalie

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik25-6-2007 21:55:43

Hoi,
Ik was eerst van plan om alle bekenden samen te zetten, maar uiteindelijk lukt dat toch niet... als we met een vriendengroep een volledige tafel kunnen vullen, gaan we die niet opsplitsen, maar anders puzzelen we wel... wij gaan waarschijnlijk ook vrienden en neven en nichten van mij mixen... dat zal wel los lopen denk ik.

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik26-6-2007 12:07:47

Wij hebben inderdaad ook geprobeerd om mensen die mekaar kenden zoveel mogelijk bij mekaar te zetten. Dit lukt natuurlijk niet altijd en dan hebben we ook een beetje gekeken naar mensen met gemeenschappelijke dingen, zodat ze zeker ook met mekaar zouden kunnen babbelen. En de vrijgezellendag is idd ook een goed moment om met de andere genodigden kennis te maken.

groetjes,

Wendy

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik27-6-2007 21:29:53

hey
wij hebben net onze vrijgezellenavonden gehad en iedereen heeft zich goed met elkaar geamuseerd dus dat maakt het al makkelijker. Wij hebben ook geen uitgebreid diner dus het is maar een uur of twee dat ze samen zitten.
Bij ons is het probleem vooral wie we niet bij elkaar kunnen zetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...