Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aiaiaiaiaiai bruidjes 07/07/07

  25-6-2007 19:10:26
Hello,
Wij toruwen op 7/7/7 en ik begin nu toch wel lichtjes schrik te krijgen voor het weer. Ik heb totaal geen stress voor m'n huwelijk maar aan het weer begin ik nu toch serieus te twijfelen, hebben jullie ook dat gevoel???
lieve groetjes
Mieke

Mieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 772


Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 19:23:16

Hoi Mieke,

hier ook een bruid van 070707
schrik voor het weer heb ik nog niet echt
op de site van hln kan je tien dagen vooruit kijken en krijg je % neerslag te zien, maar uit ondervinding weet ik dat dit nog heel hard kan wijzigen
na al die weken van regen zou je toch verwachten dat het weer omslaat

laat ons duimen

sofie



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 20:02:49

Ik trouw ook op 7/7/7... over het weer lig ik nog niet te piekeren...
Het weer kan nog heel omslaan tegen dan, alles dat er nu uitvalt kan er op onze dag al niet meer uitvallen he ;-)

Hopelijk een droge zonnige dag voor ons allen !
Want we zijn met veel !!!

Groetjes,
Nathalie



Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 20:26:47

Hier ook 070707. Mijn toekomstige ziet ook de hele dag al in het water vallen. Ik hou me stoer en zeg dat dat wel niet zal zijn omdat het er idd nu allemaal uitvalt, maar ik begin toch ook wel schrik te krijgen...



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2007 9:23:22

dag Mieke,

Over het weer maak ik me überhaupt geen zorgen.

1. 7 is een geluksgetal dus gaan we mooi weer hebben
2. bij elk feest dat ik heb is het mooi weer
en
3. slechter dan dit weer kan het niet zijn, het kan alleen maar beter worden. Het is al 2 weken zo'n slecht weer.. dat gaat niet blijven duren.

Dus geen zorgen Mieke, dat komt allemaal in orde :-)

Groetjes,

marisa
7/7/7



K
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2007 12:06:20

Eerlijk gezegd, ik vrees ervoor. Volgens mij kan dit weer nog heel lang aanhouden... Ik zie me dus al de ganse dag kou lijden in mijn kleedje :-(



els
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2007 12:53:33

Ik heb me toch voorgenomen om dit weekeinde een doorschijnende paraplu te gaan kopen ;-) Beter voorkomen dan...

Maar dat kou lijden, is iets anders. Je kan toch moeilijk een jas gaan aandoen over je kleed? Iemand een oplossing?

groetjes,
Els (met een beetje zenuwen)
7-7-7



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2007 13:16:16

Hey,

Hier nog een 7-7-7-bruidje. Ik ben al vorige week beginnen panikeren. Ik moet elke dag het weer in de gaten houden omdat wij (en het wordt heel dringend) nog een videoreportage moeten gaan opnemen aan de zee, die we op een groot scherm gaan afspelen op ons huwelijksfeest.

Ik hou al wéken de verschillende sites met weersvoorspellingen in de gaten, en ik moet zeggen dat het echt teleurstellend is. 5 weken zijn wij nu al afspraken aan het maken en terug aan het annuleren om die videoboodschap te gaan opnemen. Vanavond nog een poging, men heeft gezegd dat het vanaf de kust droger zou worden naar de avond toe. Let's hope!

Maar voor de trouw zelf hebben we al voor alles binnenlocaties voorzien en zaterdag ben ik 10 witte paraplu's gaan kopen bij de Casa. Maar als het regent zoals het hier bij ons de laatste weken al heeft geregend (echte stortregen dus) zullen paraplu's niet echt helpen vrees ik.

Ik ben echt niet bang van een beetje regen, want regen brengt geluk (en daar hou ik me aan vast), maar stortregen, daar kan je dus geen kanten mee uit hé. De tijd dat je uit de wagen bent gestapt en in de kerk toekomt, ben je gewoonweg kleddernat... Oh help, even een panische reactie...

Hou de moed erin, meisjes. En hou je vast aan het feit dat regen geluk brengt. (en veel regen veel geuk zeker?!) 't Zal nodig zijn, want na een half jaar van tegenslagen (familieruzies, sterfgevallen in de familie, enz.) mag ons geluk eindelijk eens gaan komen hoor.

Fieke x



Els
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2007 13:27:59

Helaba,

Als we nu allemaal blijven hopen op goed weer dan komt da wel in orde ;-)
Wij hebben in ieder geval een plan B voorzien voor de foto's, maar ik hoop dat we het blij plan A kunnen houden.

Allemaal DUIMEN is de boodschap!!

Els en Sven
07/07/07

http://elsensven.bruiloftsite.nl



Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik26-6-2007 15:27:01

Wat St. Medardus geeft, droog of nat,
zes weken duurt het, dit of dat.

en het heeft inderdaad geregend op 8 juni, dus het ziet er niet zo goed uit...

maar regen brengt inderdaad geluk!



Versonnen

 Meld misbruik26-6-2007 16:27:31

Hey Dames,

Ik trouw zelf jammergenoeg niet op 7/7/7, maar ben wel op zoek naar koppels uit het zendgebied van TV Oost (regionale zender)die graag zouden willen dat we hen even volgen tijdens de trouw. Misschien kan ik iemand van jullie er een plezier mee doen? Je kan me mailen op aversonnen@tvoost.be. En anders, heel veel succes gewenst met het weer!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...