Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

29 december 2007

25-6-2007 18:01:19
Heyla,

Wij trouwen op een niet zo gebruikelijke datum, 29 december 2007. Zijn er nog onder jullie die deze datum gekozen hebben?

Groetjes,
Annelies

Annelies
29-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 608

Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik25-6-2007 21:16:12

hey Annelies,

wij trouwen niet de 29ste maar wel de 15e en als ik nog een keer hoor: "Oh leuk een winterbruidje" dan ga ik misschien wel eens ontploffen... :)
Veel succes met de voorbereidingen..

Gr
Patricia

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik26-6-2007 9:09:30

Tja, wij trouwen op 13 oktober en als ik nog eens hoor 'oeioei, toch gene vrijdag den dertienden' of 'ooit zal je huwelijksverjaardag op een vrijdag den dertienden vallen' dan ontplof ik mee met jou Patricia ;-)

Veel plezier op jullie dag!! en geniet nog van de voorbereidingen!!
Elke

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik26-6-2007 9:48:40

Hoi,

In het magazine bruid en bruidegom van dit trimester (juli tem september) staat een interview met een koppel die op ik dacht dezelfde dag zijn getrouwd (of de 30 ste, toch zoiets). Het kan je misschien inspireren...

Groetjes,

Tania

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik26-6-2007 10:17:27

Hey,

zo leuk: eindelijk nog eens een topic voor mensen die in de winter trouwen :-). Mijn vriend en ik trouwen op 8 december... Misschien leuk om elkaar ideeën uit te wisselen! Ik heb al een tijdje het gevoel hier op het forum dat er aan de lopende band wordt getrouwd en dat wij nog zo lang moeten wachten :-). Maar aan de andere kant kunnen we nog een beetje genieten van de voorbereidingen...

Grt,

Evelien x

M

Meld misbruik26-6-2007 14:46:41

Hay, Wij trouwen op 1 december. Iedereen vraagt dan ook, waarom december? alsof het abnormaal is om in die periode te trouwen, terwijl wij er bewust voor gekozen hebben. We vinden het een romantische periode (lichtjes, kaarsen), zo net voor de feestdagen,veel mensen zijn dan vrij (geen vakantieperiode), het is eens iets anders, minder trouwers dus meer keuze van dj, feestzaal, ... Het lijkt nog ver weg, maar het telt snel af, nog veel werk voor de boeg!

ilse
7-12-2007
 Meld misbruik26-6-2007 16:38:44

hallo,

wij trouwen 8 december,onze feestzaal zou dan al in kerstsfeer versiert zijn.Ik vind december persoonlijk een heel romantische maand om te trouwen

groetjes ilse

Annelies
29-12-2007
 Meld misbruik26-6-2007 21:38:13

Heyla,

Merci voor de reacties! Wij hebben ook al veel de opmerking gekregen dat de 29e dec een speciale dag is om te trouwen maar we blijven overtuigd van onze keuze! Trouwen in de winter heeft wel iets. Mijn ouders zijn trouwens ook in die periode (27 dec) getrouwd.
Mijn ventje vroeg me bovendien in dec ten huwelijk en we vonden het beiden ideaal om het jaar daarop in dezelfde periode te trouwen.
We zijn momenteel volop bezig met de voorbereidingen maar kijken ook al ongeduldig uit naar de 29ste december.

Groetjes,
Annelies

katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik27-6-2007 10:38:43

Wij zin vorig jaar voor de wet getrouwd op 22 december en ik moet zeggen: we hadden het mooiste weer. Het winterzonnetje straalde heerlijk!
Als de zon op 11 augustus (onze kerkelijke trouw) ook op deze manier van de partij is, ben ik een heel tevreden bruid!

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik29-6-2007 16:21:37

Joepie,

Gelukkig nog andere bruidjes die het -net als wij- romantisch vinden om in december te trouwen.
Wij hebben ons wettelijk huwelijk al gehad, op 2 juni, maar ons trouwfeest is op 15 december.
Trouwfoto's met een kersttintje, dat lijkt me echt wel super en origingeel!
Ik krijg vaak de reactie dat het dan toch makkelijk slecht weer is, maar zeg nu eerlijk: in de zomer kan je dit toch ook niet meer voorspellen he!
En foto's in de winter kunnen zeker ook prachtig zijn!
Ik heb alvast een rode jurk gekozen om in de kerstsfeer te blijven hihi.

Groetjes,
Cathy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...