Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket

25-6-2007 16:31:48
Hallo,
Hoeveel kost jullie bruidsboeket?

Zijn er mensen die plaatsen weten in west vlaanderen waar je een bruidboeket vind aan een relatief goedkope prijs?

Merci

marjolijn
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 203

els
7-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 17:05:55

Dat van mij zou maximum 60 euro kosten.

veronique
30-6-2007
 Meld misbruik25-6-2007 18:35:31

hallo,

Het mijne komt is ts 60€ en 80€

groetjes vero
30/06/07

Amber
13-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 18:46:20

Het mijne komt van het bloemenparadijs in Zwevegem en kost 70 euro. Je vindt heel wat modellen op hun website.

lien
23-2-2007
 Meld misbruik26-6-2007 9:27:33

Ik had het mijne in descaplant (Kortrijk) gekocht en daar was het een vaste prijs voor al hun bruidsboeketten + corsage. Die prijs kwam neer op een 99 euro, zonder corsage op 93 euro. Ik had een vrij groot bruidsboeket (lang, afhangend) en de prijs leek me dan ook nog betrekkelijk. De andere zaken waar ik langsgeweest was zeiden me een basisprijs en de rest zou afhangen van de bloemen die ik koos. Dit vond ik toch een beetje verraderlijk, omdat ik evengoed aan dezelfde prijs kon zitten zoals nu in descaplant. Ik ben maar voor de zekerheid gegaan, en de kwaliteit! Het was een prachtig boeket!!

Ik vond het zo mooi dat ik overwoog om het opnieuw te laten maken voor ons feest deze zomer, maar ik dacht:jammer van het geld, want uiteindelijk kan je op ene feest toch niks met een boeket doen:s

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...