Terug naar overzicht
Hey Anne,Vorige week zag ik toevallig een site van een firma die zo'n truck als ceremoniewagen heeft.Misschien daar eens informeren?www.cupido1.be Groetjes,Kelly
In Zwevezele (bij Wingene) staat er op een groot kruispunt (Kortrijksesteenweg)bij een tankstation altijd als promotie een Amerkiaanse truck. Misschien kan je daar navraag doen. Poromotie op de truck zelf staat er niet.Groetjes
Hoi Ik weet niet vanwaar je bent maar bij Essers in Limburg (Genk) hebben ze een Peterbilt truck. Ik weet niet of je dit kent maar dit is een echte amerikaanse (hebben ze naar het schijnt laten overkomen van Amerika) Misschien kan je eens bij hen informeren.GroetjesElke07/07/07
Ik denk dat het transportbedrijf Essers uit Genk er één heeft... Mijn schoonbroer heeft er een tijdje gewerkt en zij hebben die toen gebruikt voor hun trouw.Ik zal eens kijken of ik een telefoonnummer of dergelijke hierover kan vastkrijgen...
Wij hebben als vervoer voor een Hummer H2 gekozen. Is misschien geen 'truck', maar indien je niets anders vindt...www.hummer2rent.com ofwel .be (weet het niet meer juist).