Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GRRRRRR....schoonmonster!

  25-6-2007 13:05:12
Hey,
Hier ben ik weer met een zagingske ivm schoonmoeder...Hoe doen ze het toch om het ons zo moeilijk te maken?
De mijne gaat zogezegd de zaal versieren, zaterdag praatte mn schoonvader zn mond voorbij dat ze naar bloemen gingen kijken, zonder mij! Je moet weten dat hij terminaal ziek is, hij heeft sinds twee weken een morfinepomp zelfs, en we zijn dus nog niet zeker of hij er wel zal kunnen bijzijn! Ze verzorgen hem thuis, dat wil zeggen dat ze eigenlijk niet wegkan thuis om heel de zaal te versieren, maar t erge is dat er ginder dus gewoonweg niks wordt gezegd, en dat ik ook niet heel de tijd over de trouw wil beginnen want dat vind ze dan weer onrespectvol tov mn schoonvader...
Maar ja, sebiet geraakt mn zaal niet versierd omdat madam met haar kop speelt en niks aan mij wil zeggen...
Vorige week kwam de juwelier langs om de trouwringen te kiezen, was ze hier toch wel weer gezet zeker? En moeien, mo vint toch! Ik heb van haar zoon een verlovingsring gekregen waar geen trouwring tegenpast, dus moet ik wel mn ringen op twee handen dragen, maakte ze daar een spel van, jongens toch!!
Ik vermoord ze nog eens, dat schoonmonster van me!
Moet ik nu voor een bloemist-backup zorgen of wat denken jullie?
Ze is in staat om mn dag te verpesten hoor, ik ben t zeker!
Amai, ik wist niet dat er zo'n slechte mensen op de wereld rondliepen, en dat dat dan nog eens mn schoonmoeder wordt, dat vind ik wel heel jammer...
Groetjes,
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl

Tine
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 826


Angie
14-7-2009
 Meld misbruik25-6-2007 13:43:47

Hey Tine,

Eerst en vooral: innige deelneming. Ik weet wat je doormaakt want mijn schoonfamilie is geen haar beter. Altijd maar moeien en dan vanalles beloven waar uiteindelijk niks van terecht komt. Moest ik in jouw schoenen staan ik zou dus inderdaad voor een back-up zorgen. Tenslotte kost dat niets he maar dan ben je tenminste zeker dat je op het laatste moment niet met een onversierde zaal zit. Ik wens je alleszins veel sterkte en weet dat je niet alleen staat in die miserie. En als je je hart even wil luchten moet je dat zeker doen, je kent de weg naar het forum he.

Groetjes,

Angie
14/07/07



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 13:48:05

hey,
klinkt allemaal heel ambetant. Ik hoop dat je er echt wel de goede vrede nog kan inhouden hoor, want jullie zullen nog veel tijd samen meemaken, en het blijft de moeder van je verloofde. Ik denk dat je er best eens met je vriend en als het eventueel gaat met je schoonmoeder van praat.
Daarbij, het is en blijft jullie feest.



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik25-6-2007 14:31:32

Hallo,

Welkom in de club van de bruidjes met "kei-toffe schoonmoeders" of schoonmonster zoals je zegt, ik had het eigenlijk niet beter kunnen vinden en vind het heel toepasselijk die bijnaam.
Ik vind het heel spijtig dat je schoonvader erg ziek is en dat je schoonmonster zich meer moeit met jouw mooiste dat dan iets anders, zou ze beter bij haar ventje blijven en die taak aan iemand anders overlaten, enfin zo zie ik het hé. Ik zou in jouw geval zeker voor alternatief kijken hoor, of haar gewoon "vriendelijk" duidelijk maken dat je haar niet wil belasten met die taak omdat ze haar handen al vol heeft, en dan doe je wat je zelf wil en waar je zin in hebt. Ik ben vastberaden alles voor mijn bruiloft zelf te regelen, wil niet die dag in andermans handen zetten en zeker spelen.

Sterkte
Anne
21.09.07



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 18:18:18

Hoi,

Heel erg voor jou, zeker van je schoonvader...
Maar...bij mij is het niet mijn schoonmoeder, want ze is'n schat van'n vrouw!!! Maar mijn eigen moeder die vreselijk doet en waar'k nachtmerrie's van heb...

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



bianca
25-7-2008
 Meld misbruik25-6-2007 20:17:46

hey tine.
zeg haar maar eens goed de waarheid.
als je dat ni doet is ze idd instaat uw dag te verpesten.
je gaat ze misschien kwetsen maar zo'n mensen moet je op hun plaats zetten voor ze da eens doen te beseffen da ze hun mening ni zo moeten opdringen.
laat u ni doen en zeker uw dag ni verpesten.
vele groetjes bianca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...