Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie West-Vlaanderen

  30-9-2003 20:22:46
Hoi,

wij zijn op zoek naar originele fotolocaties, zowel binnen als buiten. Graag zouden we iets vervallen willen, zoals een oud station of een leeg fabriekspand, maar we weten niet echt waar beginnen zoeken. Misschien hebben jullie goede ideeën en tips?

Groetjes, Evelien en Jeroen

Evelien

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2968


Marjolein

 Meld misbruik2-10-2003 11:06:17

Hallo,
wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. We willen ook graag onze foto's in West-Vlaanderen laten maken, maar hebben nog niets echt gevonden.
Het begijnhof in Brugge is wel mooi, maar voor ons is dat te ver.
Misschien iets voor jullie?
Groetjes,
Marjolein



Evelien

 Meld misbruik2-10-2003 21:20:30

Hoi Marjolein,

mag ik even vragen van waar jullie zijn? Wij zijn van Roeselare, maar kennen de streek nog niet optimaal. Ikzelf ben van Kortrijk, dus ik ken daar wel wat leuke plaatsjes als dat jullie kan helpen...

groetjes, Evelien



Kathy

 Meld misbruik3-10-2003 7:57:47

hallo, wij zijn ook van Roeselare, maar zoeken een locatie rond het brugse...Vraag eens aan je fotograaf of hij geen leuke plaatsjes weet!



Marjolein

 Meld misbruik3-10-2003 10:46:18

Hallo Evelien,
ikzelf ben van Roeselare maar wij wonen nu in Gent.
We weten in Roeselare niet echt plaatsjes waar we foto's kunnen nemen. Nu, het avondfeest is in Gent, dus zouden we na de mis (die in Roeselare is) nog foto's nemen in Gent ook.
Als je plaatsjes weet in Kortrijk, zeg maar gerust, das niet zo ver he.



Evelien

 Meld misbruik7-10-2003 19:50:29

Hoi Marjolein,

persoonlijk vind ik de grote markt de moeite en vooral dan ook omdat het begijnhof er niet ver van ligt, daar kunnen jullie romantische foto's maken. Verder is de site van de Kinepolis ook wel geschikt als jullie zoeken voor een modernere locatie. Het astridpark is ook heel mooi en het park nabij het groenighe is helemaal heropgefleurd met mooie fonteinen en terrasjes, dus ook zeker de moeite om daar eens naar toe te gaan.

groetjes, Evelien



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik27-10-2003 15:20:52

op 27 september zijn we getrouwd in de streek van Roeselare en we hebben (buiten)foto's genomen rond de vaartkom, met al die industriële gebouwen eens iets helemaal anders. De foto's geven een mooie, aparte sfeer weer.
Veel geluk, Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...