Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 dagen voor huwelijk: zonder werk:(

25-6-2007 10:44:53
Hallo bruidjes,

Ik zit momenteel een beetje in zak en as. Ik heb overlaatst mijn uitnodigingen op t werk uitgedeeld en ahd nog tegen mijn collega gezegd: zie, k ga nu mijn uitnodigingen afgeven en binnen een paar weken lig ik buiten. (mijn situatie is namelijk nogal onstabiel: ik werk hier al meer dan een jaar als interimmer). En voila: vandaag is het verdickt gevallen: op 14 augustus zou mijn laatste dag zijn. Op 25 augustus is ons trouwfeest. Ik zal natuurlijk proberen om zo snel mogelijk iets anders te vinden, maar tis toch niet plezant he op die manier. Zeker niet tien dagen voor mijn huwelijksfeest!!

De traantjes hebben toch al gevloeid hoor, hoewel ik weet dat deze job allesbehalve was qua voordelen en zo, maar toch, tis t principe ene beetje vind ik.

k Wilde jullie dit toch eventjes melden...

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 209

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik25-6-2007 10:48:31

Hoi Lien,
Meisje toch, dit moet echt afschuwelijk zijn om mee te maken.
Ik zou zeggen: kop op, ander en beter!
ik wens je veel succes in de zoektocht naar een nieuwe job en hoop dat je snel iets anders vindt.
Sophie 18.04.2008

mieke,
27-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 11:17:09

Hoi,

Ik weet precies wat je voelt!
Ik heb bijna 3 jaar gewerkt bij een leuke firma met toffe collega's, tot het noodlot toesloeg in december. Mijn brief lag klaar(3 maanden uitdoen)Ik was in euforie om te trouwen en teneergeslagen omdat ik zonder werk zat! Ik heb maar vlug mijn woede en tranen opzij gezet en sindsdien ben ik volop met ons huwelijk bezig geweest. Geen stress en toestanden, rustige voorbereidingen...en na het hele gebeuren ga ik opnieuw werk zoeken!

Laat de moed niet zakken en laat dit zeker geen dumper zijn op jullie mooie dag!
Veel succes...
x

27/07/07

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik25-6-2007 11:17:53

Amai, we leven met je mee, dat is inderdaad wel vervelend nieuws! Ik hoop heel erg dat je snel ander en beter vindt. Laat het niet te veel aan je hart komen, en geniet van je huwelijksfeest, maar ja, dat is natuurlijk niet makkelijk.

Veel moed nog,

Tania

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik25-6-2007 17:00:37

Hey,

Je trouw is veel belangrijker dan je werk. Laat de moed dus niet zakken. Werk vind je snel genoeg.

Volgend jaar trouw ik ook en ik weet nu al dat ik op dat moment zonder werk zal zitten. Ik ben namelijk beginnend leerkracht en de eerste jaren kan je enkel en alleen maar een contract krijgen van max. 1 schooljaar (dus tien maanden). Maar dit jaar heb ik al op drie verschillende scholen gestaan. Telkens intrim. In het begin liet ik ook snel de moed zakken, maar nu niet meer.

Veel succes nog.

Gerlinde

veerle
14-7-2007
 Meld misbruik27-6-2007 14:09:53

hey,

ik maak momenteel net hetzelfde mee. Ik trouw 14/07/07 en ik ben een week geleden ontslagen. Ik ben nog in mijn proefperiode, dus overmorgen is mijn laatste dag. het is allemaal gemakkelijker gezegd om u op de voorbereidingen van de trouw te concentreren dan gedaan. Ik probeer ander werk te zoeken, .... Ik ga direct na het feest voor twee weken op huwelijksreis. Ik mag dus al blij zijn als ik tegen augustus ander werk vind,...
Ik leef met je mee,...
Kop op, ...
Wat doe jij met de collega's die je uitgenodigd had? Vb baas?
groetjes

Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...