Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 dagen voor huwelijk: zonder werk:(

25-6-2007 10:44:53
Hallo bruidjes,

Ik zit momenteel een beetje in zak en as. Ik heb overlaatst mijn uitnodigingen op t werk uitgedeeld en ahd nog tegen mijn collega gezegd: zie, k ga nu mijn uitnodigingen afgeven en binnen een paar weken lig ik buiten. (mijn situatie is namelijk nogal onstabiel: ik werk hier al meer dan een jaar als interimmer). En voila: vandaag is het verdickt gevallen: op 14 augustus zou mijn laatste dag zijn. Op 25 augustus is ons trouwfeest. Ik zal natuurlijk proberen om zo snel mogelijk iets anders te vinden, maar tis toch niet plezant he op die manier. Zeker niet tien dagen voor mijn huwelijksfeest!!

De traantjes hebben toch al gevloeid hoor, hoewel ik weet dat deze job allesbehalve was qua voordelen en zo, maar toch, tis t principe ene beetje vind ik.

k Wilde jullie dit toch eventjes melden...

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 209

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik25-6-2007 10:48:31

Hoi Lien,
Meisje toch, dit moet echt afschuwelijk zijn om mee te maken.
Ik zou zeggen: kop op, ander en beter!
ik wens je veel succes in de zoektocht naar een nieuwe job en hoop dat je snel iets anders vindt.
Sophie 18.04.2008

mieke,
27-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 11:17:09

Hoi,

Ik weet precies wat je voelt!