Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

  24-6-2007 21:17:41
Hallo,

We zien het gelijk nie zitten om onze bruidskindjes met een bloem te laten voorlopen. Iemand alternatieven? Hoe doen jullie dit? We hebben twee mannekes en twee meisjes...

groetjes Jotje

Jotje
13-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1195


Caroline
18-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 7:24:30

Wij hebben ook 2 jongetjes en 2 meisjes. Onze ceremoniemeester had ons de tip gegeven om knuffels voor de kinderen te kopen. Ze hebben dan toch iets in hun handen en ze kunnen zich bezig houden in de kerk (ze zijn stiller dan). Dus wij gaan dit inpakken als cadeautje en ze krijgen dit dan als we samenkomen bij mn ouders.



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 8:40:43

Hallo,

wij hebben voor onze bruidsmeisjes wel een bloem, maar dan eentje in de spons, een soort knuffel eigenlijk. Traditioneel maar toch anders :-) Voor de jongens hebben we bijpassende knuffels (een kikker) met een zakje in dat we gaan vullen met snoepjes. Zo blijven onze kapoenen bezig!



Veroniek

 Meld misbruik25-6-2007 10:57:06

Hoi

Wij hebben 2 jongentjes en 1 meisje.

De oudste jongen (3jaar en een half) draagt ons ringenkussen. De 2 anderen (beiden 2 jaar) ga ik ook een knuffel geven. Eerst had ik gedacht om 1 van de 2 een koffertje te geven en op te vullen met potloodjes en kleurboekjes, andere boekjes... Dan konden ze zich ook rustig bezighouden in de kerk, maar ik keek rond in de speelgoedwinkels en vond niet echt iets naar mijn zin en toen dacht ik dat kindjes van 2 jaar zich alleen niet in stilte konden bezig houden met boekjes (aangezien ze nog niet kunnen lezen) en de ouders hun kind allicht in de gaten gingen houden of ze niet op de grond e.d. schrijven... Maar als uw bruidskindjes ouder zijn, zou dit ook tof zijn...

Succes!

Veroniek
20 07 2007



mieke,
27-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 10:58:17

Wij hebben één meisje en één jongen, ik ga ze allebei dezelfde knuffelbeer geven, zo hebben een bezigheid tijdens het hele gebeuren, want die kleine mannekes vervelen zich nogal vlug!


groetjes
x



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 11:04:30

Wij hebbben drie jongens en drie meisjes.
Leeftijd tussen 3 en 9 jaar.
Wij geven ze een ballon.
Aangezien we te voet naar de kerk gaan (we wonen in de straat van de kerk), is dat van veraf al mooi.
Aan de kerk geven de kinderen de ballon af aan een vriendin van ons mama (kwestie dat ze niet hele tijd in de mis met de ballon gaan spelen).
Als de viering gedaan is, krijgen ze de ballon terug en mogen ze deze laten vliegen.

Groetjes

Katrijn
11/08/07



Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 11:41:48

Hoi,
wij gaan ons bruidskindje ook een knuffel geven. Ik wou dat eerst niet omdat het niet origineel is, maar 't moet natuurlijk ook leuk zijn voor dat kindje hé. Aan die knuffel komen dan ook de ringen. Omdat het toch een beetje origineel zou zijn, gaan we de knuffel een plastieken brilletje op zetten en een pluschen boekje in zijn pootjes naaien. Wij zijn nl twee "eeuwige studenten", en iedereen associeert ons met boeken.
Groetjes,
Ilse



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik25-6-2007 12:18:44

mijn oudste zoontje draagt de knuffel met ringen en ons bruidsmeisje heeft een boeketje van snoepjes (te koop bij fun) en voor de jongste ben ik nog op zoek naar iets



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik25-6-2007 12:19:04

mijn oudste zoontje draagt de knuffel met ringen en ons bruidsmeisje heeft een boeketje van snoepjes (te koop bij fun) en voor de jongste ben ik nog op zoek naar iets


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...