Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's in oostende,binnen en buiten

24-6-2007 17:42:50
hoi
weet er iemand mooie locaties in oostende voor foto's zowel binnen als buiten
groetjes
vanessa

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 261

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik24-6-2007 18:56:07

Hallo,
Ik ben zelf niet van Oostende en het is misschien cliché, maar ik vind dat je in de Venetiaanse gaanderijen heel mooie foto's kan maken!

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik25-6-2007 8:36:56

Idd, de gaanderijen, maar misschien de luchthaven? Als buitenlocatie is da wel schoon... En de Japanse tuin is ook heel schoon, maar een binnenlocatie is wel moeilijker! Ik zal mijn vriendin eens vragen, die is ook in Oostende getrouwd toen het slecht weer was.

Groetjes,
Sheron

davida
7-9-2008
 Meld misbruik25-6-2007 16:44:27

hey

wij hebben de onze in de japanse tuin en op het strand aan de 3gapers en de gaanderijen getrokken bij slecht weer gingen we naar de luchthaven gaan een vriendin van ons heeft dat gedaan en was zeer mooi.Aan het ford van napoleon kan je ook mooie foto's trekken of aan de haven.

grtjs

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik26-6-2007 10:52:34

Mijn vriendin geeft ook haar foto's laten trekken in de gaanderijen. Zeeer mooi! En bij regenweer is dat geen probleem.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...