Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ fieke!!!

24-6-2007 15:56:09
Hey Fieke,

Jij hebt air brush tanning laten doen in Duffel zei je. Waar ergens? En ging het af op je kledij? En hoeveel heb je daarvoor betaald?
Thnx...

Inez

Inez Boexstaens
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 989

Freya
11-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 13:01:32

Dag Inez,

ik heb het vorige week getest. Ik heb het laten doen op woensdag en zaterdag had ik mijn vrijgezellenavond. Ik had een witte t-shirt aan en een witte broek. 's morgens had ik aan de nekrand, mouwranden en heuprand van de broek, bruin-gele randen. Het gaat dus degelijk af. Wil je het toch, test het dan zelf eerst op voorhand.
Ik ga nu toch maar onder de zonnebank beginnen gaan, want binnen 47 dagen is het zover.

Groetjes
Freya

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik25-6-2007 14:49:06

Hey Inez,

Ik heb dit nooit laten doen in Duffel hoor. Misschien zit er nog een Fieke op dit net. Spijtig, want met al die Sofie's kon ik me juist onderscheiden...

Ik heb dit al eens laten doen in Dilbeek en het is niet goed meegevallen. In de plooien van mijn huid pelde ik af (zo vieze, donkere pelletjes) en op de boordjes van mijn kleding zat ook van dat spul. Ook ging het af in mijn hals (onder mijn haar, doordat ik gezweet had).

Als je het mij vraagt, echt geen aanrader, maar sommigen zijn er heel tevreden over...

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

fieke
23-6-2007
 Meld misbruik28-6-2007 15:11:53

jaja dit is de juiste fie!
ik heb dit laten doen bij eos in duffel.Dit is achter het gemeentehuis.
Ik ben nu zaterdag getrouwd, ik had het donderdag laten doen, ik zag mooi bruin, overal! ze spuiten u, zo bruin je zelf wil, na 5 uur moet je jezelf douchen, dan gaat er overtollige eraf.Op mijn trouwkleed s'avond zag ik wel een lichte bruin rand aan mijn kraagje lang binnen, dat zag niemand niet(gaat er ook af met laten te kuisen). Het blijft er ongeveer 10 dagen op en ik heb 25 euro moeten betalen. Normaal gezien ga ik onder de zonnenbank, maar ik mocht niet omdat ik onder het mes was geweest. Dit bruin krijg ik niet zo met een zonnebank, daar moet ik heeeel veel voor gaan! het past zen eigen ook aan aan je eigen pigmenten.
Groetejes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...