Terug naar overzicht
Dag Inez,ik heb het vorige week getest. Ik heb het laten doen op woensdag en zaterdag had ik mijn vrijgezellenavond. Ik had een witte t-shirt aan en een witte broek. 's morgens had ik aan de nekrand, mouwranden en heuprand van de broek, bruin-gele randen. Het gaat dus degelijk af. Wil je het toch, test het dan zelf eerst op voorhand.Ik ga nu toch maar onder de zonnebank beginnen gaan, want binnen 47 dagen is het zover.GroetjesFreya
Hey Inez,Ik heb dit nooit laten doen in Duffel hoor. Misschien zit er nog een Fieke op dit net. Spijtig, want met al die Sofie's kon ik me juist onderscheiden...Ik heb dit al eens laten doen in Dilbeek en het is niet goed meegevallen. In de plooien van mijn huid pelde ik af (zo vieze, donkere pelletjes) en op de boordjes van mijn kleding zat ook van dat spul. Ook ging het af in mijn hals (onder mijn haar, doordat ik gezweet had). Als je het mij vraagt, echt geen aanrader, maar sommigen zijn er heel tevreden over...Groetjes,Fieke 7/07/2007
jaja dit is de juiste fie!ik heb dit laten doen bij eos in duffel.Dit is achter het gemeentehuis.Ik ben nu zaterdag getrouwd, ik had het donderdag laten doen, ik zag mooi bruin, overal! ze spuiten u, zo bruin je zelf wil, na 5 uur moet je jezelf douchen, dan gaat er overtollige eraf.Op mijn trouwkleed s'avond zag ik wel een lichte bruin rand aan mijn kraagje lang binnen, dat zag niemand niet(gaat er ook af met laten te kuisen). Het blijft er ongeveer 10 dagen op en ik heb 25 euro moeten betalen. Normaal gezien ga ik onder de zonnenbank, maar ik mocht niet omdat ik onder het mes was geweest. Dit bruin krijg ik niet zo met een zonnebank, daar moet ik heeeel veel voor gaan! het past zen eigen ook aan aan je eigen pigmenten.Groetejes !