Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke kledij

  24-6-2007 10:02:34
Mijn dochter trouwt op 21sept. welke kledij dragen ze dan in de suité, gaat dit al naar de winterkant op ?
'k wil wel iets kopen, die ik later nog kan doordragen, (weet er iemand goede zaken, in omgeving van Brugge?)
alvast bedankt

christine

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 458


Amber
13-7-2007
 Meld misbruik24-6-2007 11:46:27

Hallo,

in Brugge ken ik maar één winkel, Vila Maria.
Een vriendin van mij is vorig jaar ook in september getrouwd. Haar mama had kleren laten ontwerpen. De ontwerpster had zomerse kleren gemaakt, maar in een winterkleur. Een topje en een broek in het bruin. Vond dat een goede compromis, want het was die dag heel warm.

succes. Amber



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik24-6-2007 12:16:18

Hallo,
Wij trouwen 15/09 en mijn mama heeft in het voorjaar iets gekocht... een bruine rok en bruin vestje en een topje eronder... ook mijn getuige heeft in het voorjaar iets gekocht. September is nog zomer eigenlijk dus ik zou eerder iets uit de zomercollectie nemen.



Els
22-9-2007
 Meld misbruik25-6-2007 12:36:57

Wij trouwen 22 september en onze volledige suite is in zomerkleren. Vorig jaar was het op mijn nicht haar trouwdag (16 sept) rond de 30° en er waren er die serieus afgezien hebben met hun herfstkledij. Wij gaan ábsoluut voor zomerkleding. Wel heeft iedere dame een stola voor de kerk (en als het wat frisser zou zijn).

Els
22/09/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...