Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau 1,5 jaar samen...Inspiiratieloos

23-6-2007 22:50:17
Hallo bruidjes,

Ik weet niet of ik hier op het juiste adres zit met mijn vraag, maar ik weet dat jullie vaak veel inspiratie hebben dus ik waag mijn kans. Volgende week zijn mijn ventje en ik 1,5 jaar samen en ik zou toch zeker iets willen doen of hem iets willen kopen. Ik weet alleen niet goed wat!! Ik dacht aan een etentje, maar aangezien ik momenteel weight watchers volg en goede resultaten boek (ik wil dat mijn kleed in de zomer heel goed zal zitten!!), wil ik dit niet met een etentje opnieuw verpesten + ik wil de sfeer niet bederven door constant aan mijn punten te zitten denken;). Dan dacht ik aan een weekendje weg, maar dit zou ik graag houden voor na ons huwelijksfeest in augustus, afhankelijk van het resterend budget natuurlijk.

Zijn er bruidjes die toch een idee hebben wat ik vor mijn ventje kan doen??

Dank je wel!!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 378

Amber
13-7-2007
 Meld misbruik24-6-2007 9:55:55

Dag Lien,

een bon in een sauna - center. Heb dat vorig jaar als verjaardagscadeau gegeven. We zijn pas paar maanden later gegaan, maar het was zalig. De bon kostte 50 euro voor 2uur voor 2 personen.

groetjes, amber

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik24-6-2007 10:30:46

Hoi,

Ik heb mijn verloofde voor zijn 25 jaar een horloge cadeau gedaan. Dat zat in een speciale doos, en ik heb het dan opengedaan zoals bij een verlovingsring. Was wel grappig, gezien we nog niet zo lang verloofd waren. Tevoren had ik ook een bongobon cadeau gedaan voor een weekend puur natuur: dat was 80 euro voor twee met ontbijt (dus zeker niet te duur), in van die hotelletjes en B&B midden in de natuur. We zijn daar echt zaaaaalig gaan wandelen (in Epen in Nederlands Limburg). De sauna lijkt mij ook een heel fijn idee... Is er niks dat jullie samen al een hele tijd willen doen, maar het komt er niet van?

Veel succes er nog mee,

Tania

Caroline
18-8-2007
 Meld misbruik24-6-2007 11:26:10

Als je te vinden bent voor sauna, kijk dan eens op de website van bongo. Hier kan je voordelinge bonnen bestellen, echt leuk! Je kan deze kopen in de winkels van AS Adventure.
Als je uit de buurt van Gent bent: aanrader sauna = aqua Azul (in Patershol, niet te grote stille heel mooie en gezellige sauna)
Als je uit de buurt van Antwerpen bent: aanrader sauna : fitopia (iets moderner en groter)

Bieke
25-8-2007
 Meld misbruik25-6-2007 14:39:20

Zeker eens kijken op www.saunagarden.be , prachtige sauna in Zwevegem met verschillende formules!
Ook een aanrader is www.bodyennature.be in Avelgem!
Ter gelegenheid van ons burgerlijk huwelijk volgende week, geef ik mijn toekomstige een pen met zijn naam in gegraveerd, en 's morgens, als pas getrouwd paar, heb ik een sauna met ontbijt geregeld in Saunagarden!
Groetjes en veel succes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...