Terug naar overzicht
Dag Lien, een bon in een sauna - center. Heb dat vorig jaar als verjaardagscadeau gegeven. We zijn pas paar maanden later gegaan, maar het was zalig. De bon kostte 50 euro voor 2uur voor 2 personen. groetjes, amber
Hoi,Ik heb mijn verloofde voor zijn 25 jaar een horloge cadeau gedaan. Dat zat in een speciale doos, en ik heb het dan opengedaan zoals bij een verlovingsring. Was wel grappig, gezien we nog niet zo lang verloofd waren. Tevoren had ik ook een bongobon cadeau gedaan voor een weekend puur natuur: dat was 80 euro voor twee met ontbijt (dus zeker niet te duur), in van die hotelletjes en B&B midden in de natuur. We zijn daar echt zaaaaalig gaan wandelen (in Epen in Nederlands Limburg). De sauna lijkt mij ook een heel fijn idee... Is er niks dat jullie samen al een hele tijd willen doen, maar het komt er niet van?Veel succes er nog mee,Tania
Als je te vinden bent voor sauna, kijk dan eens op de website van bongo. Hier kan je voordelinge bonnen bestellen, echt leuk! Je kan deze kopen in de winkels van AS Adventure.Als je uit de buurt van Gent bent: aanrader sauna = aqua Azul (in Patershol, niet te grote stille heel mooie en gezellige sauna)Als je uit de buurt van Antwerpen bent: aanrader sauna : fitopia (iets moderner en groter)
Zeker eens kijken op www.saunagarden.be , prachtige sauna in Zwevegem met verschillende formules!Ook een aanrader is www.bodyennature.be in Avelgem!Ter gelegenheid van ons burgerlijk huwelijk volgende week, geef ik mijn toekomstige een pen met zijn naam in gegraveerd, en 's morgens, als pas getrouwd paar, heb ik een sauna met ontbijt geregeld in Saunagarden! Groetjes en veel succes!!