Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer kado getuigen geven

23-6-2007 20:39:42
hey

wij hebben voor onze getuigen een kado gekocht. wanneer geven we dit nu best? tijdens het avondfeest? of na de voltrekking van het huwelijk? we huwen enkel voor de wet, daarna komt iedereen die er was eventjes naar ons thuis voor een hapje en daarna gaan we (drie uur later) naar de feestzaal.

wanneer zouden jullie kado geven?

thanks
sas677

saskia
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 262

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik24-6-2007 11:13:32

Hallo,
wij gaan achter het gemeentehuis ook eerst voor 2 uurtjes naar huis voor we 's middags gaan uiteten. Ik denk dat ik liever tijdens die 2 uurtjes thuis onze cadeautjes willen afgeven. Wij hebben er elk voor een ouder en voor de getuigen (6 in totaal). Dat zijn wel persoonlijke cadeautjes en vind het leuker met enkel de dichtste familie erbij.

Karolien

Meld misbruik24-6-2007 20:17:28

Hallo,

Soms wordt de attentie gegeven na het kerkelijke huwelijk, op het einde. Maar aangezien jullie enkel voor de wet trouwen, kan je het uitreiken van het cadeau mischien in de speech van de bruidegom verwerken. Het is namelijk gebruikelijk, dat wanneer alle gasten hun plaats aan tafel ingenomen hebben, de bruidegom een klein woordje tot hen richt.

MVG
Karolien Timmermans
http://users.telenet.be/gettingmarried

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...