Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen geluk.com

23-6-2007 15:09:59
Hallo iedereen,

Op die site van geluk.com hebben ze papieren hartjes als bedanking, die je dan kan planten en uitgroeien tot vergeet-me-nietje of andere bloemetjes. Wij vonden dat een heel leuk idee als bedanking (een beetje symbolisch onze liefde die tot iets moois groeit bij alle familie en vrienden), maar vroegen ons af of iemand soms weet of je die zaadjes verwerkt in papier ook gewoon ergens kan kopen. We zouden het namelijk in een kaartje met onze foto willen steken bvb, in elk geval iets anders dan op de site.

Heeft iemand een idee?

Groetjes nog,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 228

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik24-6-2007 10:08:34

Hoi Tania,

in de Aveve kan je boemzaadjes in papier kopen, maar die zitten dan gewoon op 1 rij en niet in een bepaalde vorm. Dit is ook bedoeld voor in de tuin dus de zaadjes zitten verder uit elkaar dan voor in een potje. Maar vraag daar anders eens info, misschien weten zij of dit ergens verkocht wordt.

Groetjes, Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...