Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankt aan...

  23-6-2007 11:02:37
Hallo iedereen,

mijn ventje en ik zijn nu al 4 weken gelukkig getrouwd. Het is dus ook al 4 weken geleden dat ik deze site nog eens bezocht. Maar voor degene die nog op zoek zijn naar het een en ander, wil ik nog even mijn bevindingen over onze dag neerschrijven. want ik lees af en toe wanhopige bruidjes die door de een of de ander in de zak worden gezet of geen goede service krijgen en dergelijke. Bij ons is alles Fantastisch verlopen en daarom maken wij graag wat reclame voor de mensen die onze dag uitzonderlijk gemaakt hebben!

Wij lieten ons feest doorgaan in 't Boldershof in Oostkamp: Een echte aanrader voor wie op zoek is in deze regio! Wij kozen als menu een varkentje aan het spit met een groetenbuffet met daarna een dessertbuffet. Het eten was superlekker!!!! en uitgebreid (amai, zo'n dessertbuffet). het onthaal was super! de bediening was super! dus ik val in herhaling: een AANRADER

als fotograaf kozen we Foto Jan uit Jabbeke: Ook bij deze mensen zijn we vol lof! heel erg aangenaam!!! AANRADER

Mijn kleed heb ik gekocht bij Prima Donna in Deerlijk. Over de service kan ik geen slecht woord zeggen. wij (mijn mama en ik) werden steeds ontzettend vriendelijke geholpen. ze pushten ons niet om te kopen en ze zeiden altijd oprecht hun mening! (wat heel belangrijk is)AANRADER

Onze ceremoniewagentje (een wit volkwagen kevertje) haalden wij bij Ceremonie Patrick uit Assebroek. de bestuurder (en eigenaar van het autootje) was een heel sympathieke jongeman die eveneens wat figureerde als ceremoniemeester. (daar wij die niet hadden)AAANRADER

De DJ (Jeep Musics - Oostkamp) heeft dat heeeeel goed gedaan. veel variatie en al de klassieke leutige dansen waren aanwezig. er werd geregeld een plaatje aangevraagd, en indien in zijn collectie, is hij daar altijd op ingegaan. AANRADER

Ook onze meneer pastoor was superfantastisch! ook al moesten we tijdens de viering ruim 10 minuten wachten op 1 van onze getuigen, hij ving dit perfect op!

Onze dag was, mede dankzij bovenstaande fantastische mensen en ook dankzij de aanwezige gasten, een dag om nooit meer te vergeten.

en dan kwam onze huwelijkreis. 12 dagen genieten van zon, warmte, cultuur, natuur, lekker eten en drinken,... in het wonderschone Andalucía. we logeerden in de schoonste hotels (paradores, hacienda's, cortijo's) en werden overal super ontvangen. onze reis is vlekkeloos verlopen en wij raden iedereen zo'n rondreisje aan. Indien ook geïnteresseerd voor zo'n rondreis, laat gerust iets weten. Als reisagent bij Albion Tours (Knokke Heist - Oostende - Brugge) help ik ieder van u graag verder met jullie droomreis!

Vele vele groetjes en wij wensen ieder van jullie zo'n prachtige huwelijksdag en reis toe, zoals wij die gehad hebben.

Nathalie & Dries

nathalie

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 792

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...