Terug naar overzicht
Hey,Ik heb mijn kleren bij Linx in Hasselt gehaald. Ze hebben de volledige collectie van Linea Raffaelli. Ik ben er heel tevreden over. Groetjes,Kelly
hoi kelly, vanwaar ben jij en wanneer trouw je?gr dienal bedankt voor de tip daar was ik ook van plan om eens te gaan kijken!!
Ik heb mijn kleed gekocht bij Issa Moda in Hasselt. Ze doen een colectie in van Marylise o.a. maar de rest zijn eigen ontwerpen. Veel keuze en je kan ze naar eigen smaak aanpassen. Ook 4 vrouwen uit mijn 'suite' zijn hier gekleed en we zijn heel content!grtjs Lien
Hoi,Ik heb mijn kleed gekocht bij Lieben in Genk, in shopping 2.Een héél vriendelijke vrouw ook!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo dinaIk heb mijn jurk van bruidsmode Karin(De winkel ligt op de rijksweg in dilsen-stokkem).een echte aanrader!!Heel veel keus en heel goede service.Ze nemen echt de tijd voor je en ik voel me er iedere keer weer erg om mijn gemakgroetjes Wendyps veel plezeir met het uitzoeken van je jurk.is een plezante periode!!
Hey,Ik heb gehoord dat Anuna in Hasselt gaat verhuizen. En op dit moment doen ze alles aan 30 of 40% weg (en sommige kleedjes zelfs meer). Misschien eens de moeite om te gaan kijken?Groetjes, Amalia
Ik ben gaan passen bij Anuna in Hasselt, en daar hadden ze héél mooie dingen (oa Rembo Styling, Ann Huybens, Kaat Tilley, Missotten,...)
hallo,ik heb mijn kleed bij le chapeau in bree gekocht,hier hebben ze veel merken en een groot aanbodgroetjes ilse
Ik heb mijn kleed bij le chapeau in bree gekocht. Heel vriendelijk personeel en veel keuze.groetjes
Heej,Ik had mijn eerste pasbeurt bij Boetiek Lief, Heel vriendelijk, behulpzaam en in verhouding niet duur (Heb spijt dat ik ondertussen ergens anders besteld heb, bang dat familie zelfde kleed zouden dragen, daarom heb ik in de winkel waar zij eerder het hun kochten gehaald). Veel succes in ieder gevalEls (21/09/07)
Hey,Wij trouwen 14 juli in Houthalen. We wonen er nu reeds 2 jaar. Wanneer en waar trouw jij?Groetjes,Kelly
hoi Kelly wij trouwen 16/02/08 in Neeroeterengr dien
hey dien,wij zijne verleden vrijdag op 22 juni getrouwd (ook in neeroeteren). Als bruidszaak is Karin in Dilsen-Stokkem echt een aanrader. Zoals hieronder al ergens is vermeld nemen zij echt de tijd voor je. Ze zeggen je wat mooi is, en wat absoluut niet mooi is. Ze zijn daar heel eerlijk in en ze zijn daar ook heel vriendelijk...veel succes met je zoektocht en geniet van de mooie dag, hij is veel te snel voorbij...groetjes wendyal 2 dagen getrouwd
Hoi,WIj trouwen op 14.07.07 en ik heb mijn kleed van Issa Moda in Hasselt. Een echte aanrader. Door de eigen ontwerpen kan je een mooi geheel zelf samenstellen!Ik ging bovendien ook passen bij Annuna en in Maastricht bij Peereboom. Ook hier: heel veel keuze en goede service!!SuccesMarijke
Ik heb mijn kleed zelf gemaakt, het is bijna klaar... Oef!!Voordien ben ik wel in verschillende winkels gaan kijken, omdat ik er nog niet zeker van was of ik het zelf zou maken.In Hasselt waren ze bij Linx heel vriendelijk. Ben er achteraf mijn trouwjuwelen ook gaan kopen. In de andere winkels in Hasselt vond ik de mensen allesbehalve vriendelijk. Is iets wat ik toch heel belangrijk vind. Jammer...Verder zijn ook bij E&R in Beverlo geweest en daar zijn ze enorm vriendelijk! Een echte aanrader! We hebben er het kostuum voor mijn vriend gekocht. Zijn vrijdag nog eens gaan passen en zijn heel blij dat we daar gekocht hebben. Succes ermee!!