Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwshop.com

22-6-2007 16:42:15
Hey,
Kan er mij iemand zeggen hoe ik overweg kan met de site trouwshop.com ?
Ik wil de site van opsteekkapsels en zaalversiering terugvinden, maar waar ik ook zoek ik vind da nie terug op de site.
Onder welke rubriek moet ik zoeken hiervoor ?

Alvast bedankt
Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 728

arianne
8-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 17:32:08

Hallo Mieke,

Dat is een heel goede site, voor alles is er daar wel iets terug te vinden.
Gewoon bruid aan klikken dan forum en dan huwelijk.Daar krijg je dan alles wat je denkt of wilt weten van trouwkaarten, tot je nagels,trouwboeketen, opsteekkapsels, enz
Veel succes en je bent even zoet hoor met wat je allemaal tegenkomt.

ps:Heb mijn uitnodigingen zelf ontworpen en daar de teksten voor binnenin gevonden, alsook het model van bruidsboeket.
Arianne 08/09/2007

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik22-6-2007 17:59:52

Hey,

Voorbeelden van kapsels kan je vinden onder 'forum' en dan 'wat draag je?' en dan 'voorbeelden van kapsels'. Meestal staat het topic over kapsels op de eerste pagina.

Er bestaat ook een zoekfunctie.

Groetjes, Sissi
(27 dagen getrouwd)

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik22-6-2007 18:04:29

Als je aangemeld bent en een nickname opgegeven hebt vind je onder forum- alles over trouwen, helemaal onderaan "foto's van..." Ook bij rubriek huwelijk vind je heel veel. Daar vind je 1000den foto's over vanalles. Jammer dat je op deze site geen foto's kan plaatsen.
veel succes

Tamara

Meld misbruik27-6-2007 12:43:55

Opgepast met Trouwshop! Het werkt namelijk heel verslavend, ik kan het weten :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...