Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondindeling

22-6-2007 15:59:56
Hoi,ik ben bezig met een planning aan het opstellen voor het avondfeest en ik kom er niet echt helemaal uit.
Om 19.00 uur worden de avondgasten uitgenodigd en volgt er aperitief en ontvangst tot 20.00 uur ongeveer. Vervolgens is het buffet van 20.00 uur tot 22.00uur. Aangezine we veel vrienden hebben zullen er ook dansgasten worden uitgenodigd. Zij kunnen dan mee van het dessertenbuffet en de taart eten. Hun zouden we om 22.00 uitnodigen en kleine aperitief en ontvangst tot 22.30uur. En dan het dessertenbuffet vanaf 22.30 uur. Maar dan zit ik vast, de huwelijkstaart wordt die meteen tijdens het dessert opgediend of is dit later? bijvoorbeeld om 23.00uur?? En dan de openingsdans, is 23.30uur een goed uur voor de eerste dans? Het is vanaf het dessert dat ik een beetje vast zit... Wie kan mij helpen

Groetjes kim

kim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 210

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 16:34:18

Hallo Kim,

Wanneer trouw jij?
Ik zit met datzelfde probleem wat die planning na het dessertbuffet en ervoor...
Bij ons komen die voor het dessertbuffet en dansfeest om 21u30 en dan aperitief , pak tg 22u30 aan tafel en dan met iedereen dessertbuffet.Ik denk dat een uur later de openingsdans zal beginnen tg 23u30...Bij jou zal dat dan iets later zijn...Maar de dj zal dat wel weten wanneer hij dat moet draaien he die roept dat wel af ik zou me er ni teveel zorgen over maken.

Groetjes Petra
29/09/07

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik25-6-2007 8:50:53

Ik heb er geen gedacht van hoeveel uur het was toen bij ons de bruidstaart werd opgediend, maar het ging als volgt.
Na het buffet was er een rustmoment zodat iedereen zijn eten kon laten zakken. Er werd dan ook een sketchke gedaan van de vrienden over ons. Daarna kwamen ze met de bruidstaart terwijl de dj 'Les lac du connemaras' draaide. Iedereen begon met zijn servietten te zwaaien. Daarna hebben we de taart aangesneden. De traiteur heeft deze dan terug weggedaan en samen met de andere dessertjes werd het dessertenbuffet klaargezet en geopend. Dus konden ze kiezen tussen bruidsgebak of andere dessertjes (of van alles een stuk ;-) ).
Een tijdje later zijn we met onze openingsdans begonnen. Maar ik heb er geen gedacht van hoeveel uur het was. Laat gewoon alles lopen en niet te veel zorgen maken betreffende de uren op het avondfeest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...