Terug naar overzicht
Hallo Kim,Wanneer trouw jij?Ik zit met datzelfde probleem wat die planning na het dessertbuffet en ervoor...Bij ons komen die voor het dessertbuffet en dansfeest om 21u30 en dan aperitief , pak tg 22u30 aan tafel en dan met iedereen dessertbuffet.Ik denk dat een uur later de openingsdans zal beginnen tg 23u30...Bij jou zal dat dan iets later zijn...Maar de dj zal dat wel weten wanneer hij dat moet draaien he die roept dat wel af ik zou me er ni teveel zorgen over maken.Groetjes Petra29/09/07
Ik heb er geen gedacht van hoeveel uur het was toen bij ons de bruidstaart werd opgediend, maar het ging als volgt.Na het buffet was er een rustmoment zodat iedereen zijn eten kon laten zakken. Er werd dan ook een sketchke gedaan van de vrienden over ons. Daarna kwamen ze met de bruidstaart terwijl de dj 'Les lac du connemaras' draaide. Iedereen begon met zijn servietten te zwaaien. Daarna hebben we de taart aangesneden. De traiteur heeft deze dan terug weggedaan en samen met de andere dessertjes werd het dessertenbuffet klaargezet en geopend. Dus konden ze kiezen tussen bruidsgebak of andere dessertjes (of van alles een stuk ;-) ).Een tijdje later zijn we met onze openingsdans begonnen. Maar ik heb er geen gedacht van hoeveel uur het was. Laat gewoon alles lopen en niet te veel zorgen maken betreffende de uren op het avondfeest.