Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringende vraag: wie heeft onderrok in tule

  22-6-2007 12:46:20
Hallo,

Wie vna jullie heeft onder haar kleed een onderrok van tule. Waarvan dan de tule voor een stukje onder de bovenste rok uitkomt. Is die onderrok volledig in tule of is het bovenste stuk in een andere stof (bv voeringstof) en enkel de onderkant in tule. En is die tule heel stijf of redelijk soepel.
Als jullie een foto hebben, kan je die dan doorsturen.
Mijn moeder heeft mijn jurk gemaakt, maar nu denk ik dat het misschien wel mooi zal zijn om nog zo'n tule rok te hebben die onder mijn bovenste rok uitkomt.

e-mailadres: fdecock@yahoo.com

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 980


Elke
13-10-2007
 Meld misbruik22-6-2007 13:25:07

hey Franciska,

Mijn kleed heeft een onderrok in tule die een beetje van onder mijn jurk komt, maar het is al enkele maanden geleden dat ik het gekozen heb en het duurt nog even voor ik het mag gaan passen, dus ik kan je niet echt helpen. Ik denk dat het misschien beter is van niet te stijve tule te nemen, want dan ga je je benen 'schuren'.

Anders moet je eens in bruidswinkels gaan kijken/passen? Je bent daar nooit verplicht van te kopen hé.



Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik22-6-2007 14:53:03

Hallo Franciska,

Kijk anders eens op de site van Linea Rafaelli.
Daar zijn er vele modellen met tule.

groetjes

Tine



carry
18-8-2007
 Meld misbruik22-6-2007 17:56:07

Hey Franciska,

Ik heb een kleed van cymebline, mijn onderok is helemaal in tule en komt er inderdaad een stukje vanonder uit. Het is goed te zien op de foto op de site van cymbeline.
www.cymbeline.com Bij collection 2007 op p.5 het is de rode jurk.

Groetjes Carry



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik22-6-2007 18:19:49

Hallo,

Bij mijn jurk is enkel de onderste 40cm in tule (3 lagen), de rest in een andere stof. Ik denk dat die tule anders gaat schuren tegen je benen?

Groetjes
Lies



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik23-6-2007 12:14:16

Dag Francisca,

ondertussen 50 dagen getrouwd. En ook mijn bruidsjurk was met tule. Tot aan mijn knie in een zijdestof, vanaf dan in zeer dunne soepele tule. Stuur me eens een mailtje, dan stuur ik je een foto. doloresdelforge@hotmail.com

Groeten

Dolores
04/05/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...