Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plezante locatie (fotograaf?) omgeving herk-de-stad

22-6-2007 10:25:33
Hallo allemaal,

Voor ons nog een tijdje te gaan, maar ben op zoek naar een locatie voor de foto's. Ik ben zelf niet van deze regio en kan mij absloluut niets bedenken buiten het Park Olmenhof. Heeft er iemand ideetjes of weet er iemand een fotograaf? Het zou ons weer een stapje vooruit helpen...

Lieve groetjes en veel geluk
Nathalie

Nathalie
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 353

Romina
16-7-2008
 Meld misbruik22-6-2007 12:31:36

Hallo,
Wij wonen ook nog maar 2 jaar in Herk de Stad. Wij dachten ook al aan het Olmenhof. Het Schulensmeer is ook een mooie locatie, maar dan moet het wel droog weer geweest zijn, anders kan het er wat modderig aan toe gaan.
Wanneer ga je trouwen? En voor welke zaal heb jij gekozen? Wij trouwen in augustus 2008.

Groetjes

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik22-6-2007 13:07:38

hallo

Ik dacht misschien aan de Holle wegen in Halen (eigenlijk loksbergen) maar dan mag het niet regenen natuurlijk. Of tussen de fruitplantages in Donk (typisch vr de streek en wel origineel denk ik) Voor binnen heb ik niet dadelijk een idee maar als ik er een weet laat ik het zeker weten.

Groetjes
El
07/07/07

Wouter

Meld misbruik22-6-2007 14:17:49

Beste Nathalie,

Wat bedoel je met plezante fotograaf?
Als het eens 'iets anders' mag zijn (bvb met wat humor in de reportage...) mag je me steeds contacteren : info@artxpo.be
Ik woon in Oost Vlaanderen, maar maak reportages in heel het land.
Ik neem het zoeken naar een originele (plezante(?)) locatie ook op mij.
Neem gerust contact indien interesse.

Veel geluk met jullie voorbereiding.

Wouter

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...