Terug naar overzicht
Hallo,Wij wonen ook nog maar 2 jaar in Herk de Stad. Wij dachten ook al aan het Olmenhof. Het Schulensmeer is ook een mooie locatie, maar dan moet het wel droog weer geweest zijn, anders kan het er wat modderig aan toe gaan. Wanneer ga je trouwen? En voor welke zaal heb jij gekozen? Wij trouwen in augustus 2008.Groetjes
halloIk dacht misschien aan de Holle wegen in Halen (eigenlijk loksbergen) maar dan mag het niet regenen natuurlijk. Of tussen de fruitplantages in Donk (typisch vr de streek en wel origineel denk ik) Voor binnen heb ik niet dadelijk een idee maar als ik er een weet laat ik het zeker weten.Groetjes El07/07/07
Beste Nathalie,Wat bedoel je met plezante fotograaf?Als het eens 'iets anders' mag zijn (bvb met wat humor in de reportage...) mag je me steeds contacteren : info@artxpo.beIk woon in Oost Vlaanderen, maar maak reportages in heel het land.Ik neem het zoeken naar een originele (plezante(?)) locatie ook op mij.Neem gerust contact indien interesse.Veel geluk met jullie voorbereiding.Wouter